12.04.2017

bombkujemy kwiecień

Tak, to kolejny miesiąc zabawy u Agnieszki w haftowane zawieszki-bombki plus "gratisy" :)


Na ten miesiąc Agnieszka przygotowała kolejne okrągłe bombki, z bałwankiem, choinką i ze wzorkiem oraz zabawnego reniferka, który u mnie jest w pięciu kolorach.



Okrągłe bombki oprawiłam tym razem inaczej, gdyż  u niektórych z Was na blogach podobały mi się ozdobne boki, które tak pięknie wystają i dodają dodatkowego uroku, z racji braku maszynki i wykrojników zrobiłam to nożyczkami, idealnie nie jest ale mi się podoba :)




Poniżej wszystkie wyhaftowane od początlu zabawy czyli od stycznia ...


A tu malutkie reniferki, oprawione w kształt kwadrata i tył z pianki kolorowej.




Fajna kolekcja, do tego taka wesoła kolorystyka :)


I razem z resztą "gratisów" od Agnieszki.


I jeszcze moje dodatkowe bombeczki, tym razem jakiś taki elf/dziadek mróz??? bez konturów i z...


Oraz w cekinowej oprawie, z tasiemką i filcem z tyłu :)


 No i reszta ekipy !!!


Podoba mi się powiększająca kolekcja...do grudnia będzie ich naprawdę sporo :) Dzięki Aga !
pozdrowionka ślę :)


30 komentarzy:

  1. Ale masz świąteczną produkcję! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Przepiękne hafciki, Ale i oprawa jest Wspaniała - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko świetnie wyglądają te wszystkie zawieszki razem . Ale będzie super choinka w tym roku. Ja już czekam z niecierpliwością na kolejne wzorki.
    Pozdrawiam
    Radosnych i pogodnych Świąt życzę

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj będzie czym przystroić choinkę, nawet kilka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne ozdoby powstały! będzie cudowne drzewko! pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z dodaniem tych kolorowych brzegów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zawieszki powstały fantastyczne. Każda mi się bardzo podoba :) Znając Ciebie do świąt powstanie ich całe mnóstwo :) Życzę Ci wspaniałych Świąt Wielkiejnocy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje slicznie i za miłe słowa i za zyczenia świąteczne:)

      Usuń
  8. Piękne zawieszki, Agatko!
    A tymczasem życzę cudownych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Iwonko i Tobie takze radosnego i rodzinnego swietowania!!!

      Usuń
  9. Agatko, śliczne te zawieszki.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, ile już Ci się Agatko tego wszystkiego razem uzbierało :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Same cudne różności u Ciebie a reniferki pobiły wszystko. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie świetnie wyglądają, ale w reniferki to u Ciebie nieźle obrodziło :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko jak zawsze szalejesz z ilością :).

    Reniferki super. Skojarzyły mi się tęczą :).

    Ja też obcinam tło nożyczkami. Twoje też super wyszły :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie hafciki są cudnie wykonane:) I ciekawie je udekorowałaś.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!