15.11.2018

kartki BN- listopad

My wciąż na południu Polski ale mam zrobionych kilka karteczek :)
Ula wymodziła dla nas kolejną ciekawą mapkę

I poniżej moje interpretacje tematu, w roli głównej tekturki, które dostałam od Halinki :)



Kończą mi się zapasy bloku technicznego, który używam jako bazy do kartek, stąd wszystkie są wykonane na czarnym papierze alby go zużyć, w środku zostanie wklejona biała kartka, żeby dało się napisać życzenia. W sumie teraz jak patrzę na wspólne zestawienie to nawet źle nie wyglądają te karteczki... Powędrowały już do kartonika i czekają na wypisanie a to już wkrótce... :)


Ulo dzięki za kolejny fajny pomysł na ciekawe karteczki, pozdrawiam !


42 komentarze:

  1. Jak zawsze jest świetnie. Powiem Ci że mnie ostatnio tez podobają się czarne bazy , całkiem nieźle wyglądają z kolorowymi papierami .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne, mnie też podoba się ta ciemna baza.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agaciu, prześliczny komplet uroczych karteczek.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super tekturki - bardzo udane karteczki.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te tekturki są ozdobą samą w sobie, nie trzeba zbyt dużo dodawać. Ja też teraz wsiąkłam w kartki i boxy na BN. Przy okazji zapraszam na moje Candy rocznicowe:
    http://marzka30.blogspot.com/2018/11/candy-candy-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te karteczki. Świetnie prezentują się na tej czarnej bazie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Bardzo Śliczne karteczki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak zawsze śliczne kartki. Pozdrawiam;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo śliczne, a i motyw prawdziwie świąteczny.Ucałowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, karteczki piękności zrobiłaś :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Super karteczki Agatko, a ta czarna baza fajnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zachwycające kartki!!! Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie nadążam komentować, tyle sie tu u Ciebie dzieje! Świetne kartki!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko podziwiam Twoją organizację, bo zeby wszystko ogarnąć i przygotować tak wiele pięknych prac to trzeba mieć wszystko pięknie zorganizowana, a u mnie to ostatnio z tym krucho:)
    a i ta czarna baza świetnie to wygląda;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu raz na wozie raz pod wozem jak to sie mowi :) usciski !!!

      Usuń
  15. Wszystkie kartki bardzo udane. Ciemna baza stwarza wiele możliwości.

    OdpowiedzUsuń
  16. Czarna "rameczka" dodaje uroku. Super karteczki!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wspaniałe karteczki Agatko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!