27.08.2016

kartki świąteczne z humorem

Taki temat zadała nam Inka w swojej zabawie na  ten miesiąc.

Każda  z nas wyszywających czy tworzących, chyba, ma w planach rzeczy które chce stworzyć, wzory które chce wyszyć... I u mnie tak jest że sobie drukuję raz po raz jak trafię na coś fajnego w sieci i czeka to na swoją kolej...tak było również z poniższymi wzorami, Choinkę bardzo chciałam wyszyć a dzwonek się napatoczył jak się pojawił temat u Inki, no bo jest z humorem prawda ? 
A razem stanowią zgrany roześmiany duet !!!

Zatem pierwsza kartka z roześmianą choineczką, można rzec że z choinką w dobrym humorze
 lub w nastroju świątecznym :)




A druga z dzwonkiem, również z uśmiechem !!!





wzory z TEJ strony... u mnie kolory z głowy, bez numerków, jak mi się tam podobało :)
miłego i z mnóstwem słonca weekendu życzę !!!

26 komentarzy:

  1. Ale humorzaste karteczki dziś stworzyłaś, Agatko ;)
    Śliczne są!
    Ty też korzystaj ze słonecznego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje!!! A ze słońca korzystamy ile wlezie:)

      Usuń
  2. Zdolniacha z Ciebie.
    Karteczki jak najbardziej z humorem i jak zawsze śliczne.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki z humorem są chyba najmilej widziane ;)
    Twoje są super :)
    PS: Agatko zaglądałaś do mojego postu (odpowiedzi na Twój komentarz) o ślubnych kartkach? Podaj mi proszę swojego maila to Ci będę mogła adres przesłać (aktualny) ;)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, przepraszam napisze zaraz:) pozdrowionka przesyłam!!!

      Usuń
  4. Ale wesołe są Agatko te Twoje karteczki, fajne wzorki miałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I kolejne świetne kartki , ta choinka jest genialna aż się dziub sam do niej śmieje. Ja własnie dziś skończyłam hafty , może uda sie jutro je oprawić w kartki.
    Buziaczki pracusiu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Ty widzę Aniu że urlopujesz z igłą i nitką, fajnie:) czekam na Twoje produkty i pozdrawiam słonecznie:)

      Usuń
  6. Agatko widzę że nie próżnujesz. Kartka są prześliczne i bardzo z humorem. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje pięknie i rownież pozdrawiam Miciu:)

      Usuń
  7. Agatko! Cudowne są te karteczki , kto je otrzyma święta ma zapewnione wesołe - Pozdrawiam gorąco

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha widzisz, o tym nie pomyslałam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne te karteczki :) Choineczka jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, aż się wesoło zrobiło. Z takimi kartkami to dopiero będą Merry Christmas:)
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Karteczki są śliczne, ale ta choinka z uśmiechniętą twarzyczką mnie uwodzi.
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziwne - że też przeoczyłam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!