24.08.2016

po powrocie

czekało na nas wiele przesyłek, wspaniałych niespodzianek... 

dla Zosi mała góralka a dla chłopców sztućce...


 Od Ani moje logo-naklejka,  którą mam nadzieję kiedyś przykleję w swojej pracowni, 
jak się jej doczekam :)


od przyjaciół karteczka i książki z wycieczek rodzinki


moje zamówienie, kanwy i katalogi ze wzorami....



Wygrane candy u Ani


 Niedawno od Ani dostałam wycinanki z maszynki i zaproponowałam ponowne losowanie w zabawie ale Ani nic mi na to nie odpowiedziała, także pozostaje mi podziękować za wspaniałe kolejne wycinanki, podobają mi się bardzo, zwłaszcza kotki !!!


Podczas wyjazdu nie próżnowałam, wyszyłam kilka haftów do kartek i metryczek, o których wkrótce i napis na stule, prezencie dla księdza prowadzącego rekolekcje.
Wyobraźcie sobie że wzięłam trochę kanwy nadprogramowej i muliny w różnych kolorach nie wiedząc po co i na co... no i widać tak miało być bo się przydało wszystko ! Koleżanka miała też fajną przezroczystą nitko-żyłkę, które rewelacyjne się spisała przy przyszywaniu napisu do stuły. Jestem zadowolona z efektu !!!



Dodatkowo jeszcze poprawiłam datę na metryczce i powiększyłam imię, było tak:


tu powiększone imię:


a tu zmieniona data:


A i jeszcze cukierasy z Brazylii, od Siostry Ilony, 
mojej katechetki z LO, która jest tam teraz na misjach


I prezencik od Ani, w zamian za słoiczek, o którym pisałam TU










Misiak, skradł moje serducho, jest przesłodki !!!


Słoiczki, już Ania mi pozwoliła, zostaną ozdobione, jak to uczyni pochwalę się na blogu !
A każdy z nich był po brzegi zapakowany, pierwszy w przdasie...


Drugi w przepyszne orzechowe słodkości.... MNIAM !!!


Aniu WIELKI ukłon w Twoją stronę !!!

pozdrawiam i miłego dzionka życzę !!!


16 komentarzy:

  1. Same śliczności, Agatko!
    To teraz będzie się działo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, sam wysyp cudnych rzeczy. Ten misiaczek jest faktycznie przesłodki. I oczywiście nieśmiało proszę o zdjęcie Zosi w body z małą góralką.
    Całuski przesyłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności widzę... hafty prześliczne. Na pewno będę podziwiać efekty :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) miło mi :) rownież przesyłam pozdrowienia!!!

      Usuń
  4. Aniu całkiem miłe przyjęcie w domu 😊 to się nazywa powrót 😊
    Tulaski dla Zosi.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj nazbierało się tych paczuszek podczas Twojej nieobecności:)Przynajmniej miałaś miły powrót do domu:)
    Cieszę się, że misio skradł Twoje serce i że Ci się podoba.
    A słoiczki wysłałam po to byś je pięknie ozdobiła:)O zgodę pytać nie musiałaś:)U mnie by w koszu wylądowały:)a Ty zrobisz z nich pożytek:)
    Ściskam mocno:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze raz Aniu BARDZO dziękuję!!! Serdeczności przesyłam!!!

      Usuń
  6. Piękne rzeczy czekały po powrocie naprawdę same śliczności...ja jadąc na urlop tez brałam haft:-):-) no od tego urlopowania nie ma:-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak się coś lubi, to się od tego nie odpoczywa, prawda Agatko :)? pozdrawiam również !!!

      Usuń
  7. Agatko! Tyle śliczności pokazałaś,Wszystko jest wspaniałe a ten Misiaczek jest przecudny - Pozdrawiam Cie gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki i również przesyłam pozdrowionka !!!

      Usuń
  8. Misiek jest boski! Jak ja żałuję że nie potrafię robić na szydełku... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zawsze można się nauczyć, polecam, świetna zabawa !!! a jaka satysfakcja !!!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!