26.10.2016

gwiazdy betlejemskie

czy poinsecje, ja wolę jakoś tą polską nazwę, przy drugiej można połamać język ! Większość, które zrobiłam do kartek wykonałam z tego fajnego kursu-dziękuję !!! DO tego jeszcze złote środki i jeszcze zrobiłam trochę mniejsze niż te, którym zrobiłam fotki, w każdym razie duuużo ich wyprodukowałam, aż mnie ręka bolała, no i część zostawiłam na kolejny raz....






Poniższa lewa karteczka miała iść do Inki jako coś z natury ale o niej zapomniałam...
więc wrzucam do Uli bo jest z naszą bohaterką miesiąca !!! A po prawej poinsecje z innego wzoru również znalezionego w sieci, wybaczcie nie zapisałam sobie gdzie. 
No i hafcik świątecznej choineczki.


Tu koktajl kwiatów w różnym wydaniu i nowo zakupiony napis :)


 Oraz moja krwawica tego miesiąca, specjalnie do Ulowej zabawy... gwiazda w pojedynkę...


i z całą rodzinką na choince !
 Z tego haftu jestem dumna, jak go znalazłam od razu wiedziałam, że to to ale szło mi koszmarnie powoli, bałam się, że nie dam rady stąd haft powyżej. Jednak nie dałam za wygraną i jest !!! 


Uluś, dzięki za ten temat, pewnie kwiatki będą mi długo towarzyszyły w kartkach no i wzorów do wyszycia mam jeszcze kilka w planie...pewnie życia nie starczy na te plany ale marzenia nie kosztują a warto je mieć !!! Pozdrawiam serdecznie wszystkich tu zaglądających :)




26 komentarzy:

  1. Oj ależ się upracowałaś nad tymi świątecznymi karteczkami ileż gwiazd i jeszcze czas na hafty znalazłaś. Wszystkie piękne karteczki ale ostatnia choinka z poisencjami przecudna nie dziwne, żeś z niej dumna :)

    Cieszę się, że kartka dotarła i sprawiła tyle radości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogromna ilośc radości, dziekuje Aniu jeszcze raz!!! Prześliczna jest:)
      I cieszę sie ze moje wypociny tez Ci sie podobają:)

      Usuń
  2. Agatko - śliczne karteczki robisz:)
    A wiesz, że ja dziś znalazłam ten sam kursik na gwiazdy betlejemskie:) i chcę je zrobić.....super Ci wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam bo fajny kursik, czytelny, prosty w wykonaniu, te zagięcia robiłam pilniczkiem do paznokci na moim portfelu:) da sie bez specjalistycznych narzędzi ? Da!

      Usuń
  3. Agatko, cudowny wysyp gwiazd betlejemskich, ale ten ostatni haft to mistrzostwo świata.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, ah dziekuje Gosiu! I rowniez przesyłam pozdrowionka:)

      Usuń
  4. Agatko,ale Ciebie gwiazd. Piękne wszystkie,ale haft rewelacyjny. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Hafty wszystkie śliczne i kartki przez to wyjątkowe:)A ja chyba nawet origami wśród kwiatuszków widzę;) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne kartki i w dodatku w takiej ilości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! U mnie hurt to taki standard troche, hehe:)

      Usuń
  7. Zaradna kobitka z Ciebie! Super gwiazdy w każdej odsłonie. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ produkcja 💐
    Tulaski dla Was.

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Ten pierwszy wzór Gwiazdy betlejemskiej też sobie wyszukałam. Karteczek u Ciebie Nie zły hurcik, a wszystkie są cudowne, Ale ta ostatnia najbardziej mi się podoba - Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki przecudne :) Gwiazdy betlejemskie w Twoim wykonaniu też się prezentują wspaniale:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko karteczki cudowne :) każda bez wyjątku, a te krzyżykowe są najlepsze :) dziękuję :) w tym miesiącu mało, która haftująca pokusiła się o haft poisencji... choinka z nimi jest genialna!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No Ulo, nie mogło u mnie zabraknąć krzyżyków! Trwało to ale było warto:)

      Usuń
  12. Agatko jesteś niesamowita z tymi kartkami, Te gwiazdy betlejemskie są świetne, ale sporo pracy musiały kosztować. Na kartkach wyglądają świetnie. ALe dla mnie dziś jest jedna faworytka, i Ty pewnie wiesz doskonale która. Oczywiście ostania kartka z choinką. Haft jest przepiękny i coraz bardziej przekonuje mnie kanwa w kropki do świątecznych wzorków.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi Aniu, świetne są te kropki,mimo ze drobne krzyżyki ale końcowy efekt świetny! No i większe obrazki dzieki temu można wyszyc na kartkę:) dzieki za słowa uznania i sciskam!

      Usuń
  13. Agatko, Ty chyba w ogóle nie śpisz, co? :) Kiedy Ty znajdujesz na to wszystko czas? Ja pojedyncze kartki ledwo robię, a Ty tu taki hurcik i jeszcze tyle tych gwiazdeczek, jesteś niesamowita:)A karteczki świetne, ta z choineczką super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lidziu ja półprostą nie pracuje tak jak Ty gdzieś w zakładzie pracy, jestem w domu wieczawsze cos popycham do przodu;) dzieki za mule słowa i śle pozdrowionka:)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!