4.01.2018

biotechnologia

Przyznaję, że to nie moja bajka, zupełnie ale za to bajka mojej kuzynki, która niedawno obroniła doktorat z tej dziedziny. Babcia byłaby z Niej dumna, gdyby żyła, zawsze sama marzyła o doktoracie, potem chciała, żeby jej córka a moja mama miała ten tytuł i robiła karierę naukową,  następnie starsza kuzynka.... a padło na młodszą :) hehe :)

Karteczka z elementami biotechnologii i laboratoryjnych przedmiotów ;)




Z racji, że to składaczek, posłałam go do Ewy.,
 niedawno ruszyło 3 wyzwanie więc myślę nad kolejną karteczką :)


Bardzo przyjemnie robiło mi się tą kartkę, dziękuję w tym miejscu koledze Krzyśkowi za wydruk elementów do kartki, my wciąż z problemami komputerowymi...

pozdrawiam !!!


37 komentarzy:

  1. Gratulacje dla Kuzynki. A dla Ciebie gratulacje, bo pięknie obroniłaś temat :) pomysłowo...jak widać na każdą okazję można przygotować coś spersonalizowanego :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to dwie zgadza, no i coraz bardziej podoba mi sie takie tematyczne podejście do sprawy :) hehe pozdrawiam Justynko i dzieki za odwiedziny !

      Usuń
  2. Super Agatko świetny tematyczny składaczek . Gratuluje !!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka jest przesuper :) I kuzynka oczywiście też :)
    Tak chyba często w życiu się układa, że plany, które mamy wobec siebie, albo bliskich ;) nie im są pisane :)
    Grunt, że w rodzinie naukowiec został :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak i wszyscy sie cieszą, szkoda tylko ze Babcia tego nie doczekała...

      Usuń
  4. Świetna kartka ,jak wiesz jestem zachwycona takim oryginalnym podejściem do tematu :-D Pozdrawiam serdecznie :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak, meilowo juz mi to przekazałas, dzieki serdeczne Ewo!!! Bo takie słowa od specjalistki w tym temacie to wielkie cos!!!:) sciskam

      Usuń
  5. Bardzo pomysłowa karteczka. Ilość prac , które wykonujesz wpędza mnie w kompleksy. Proszę zorganizuj warsztaty efektywnego zarządzania czasem i zdradź tajemnicę jak Ty to wszystko robisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, rewelacyjną kartkę stworzyłaś :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. babcia na pewno gdzies tam z góry patrzy i si cieszy :)Gratulacje dla kuzynki. Świetną karteczkę zrobiłaś Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje dla kuzynki. I dla Ciebie, Agatko, za wspaniałą kartkę.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie ograłas temat :) Dla kuzynki gratulacje, niech wynajdzie jakiś skuteczny lek na którąs chorobe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko! Gratulacje dla kuzynki , Karteczkę wspaniałą zrobiłaś - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje dla świeżo upieczonej Pani Doktor :) A ja ślicznie dziękuję za cudną kartkę, właśnie dotarła! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale tempo poczta ma?! Wow, dwa tygodnie po świętach...ech brak slow!

      Usuń
    2. Mi kiedyś babcia wysłała kartkę urodzinowa w styczniu, dotarła w kwietniu wiec dwa tygodnie na mnie nie robią wrażenia :D

      Usuń
    3. Naprawdę? O rajuśku !!!

      Usuń
  12. Gratuluje Pani Doktor.
    Agatko kartki rewelacyjna i w tej formie bardzo oryginalnie się prezentuje.
    Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna katulacje dla doktorantki.rteczka na piękną okazję. Gra

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje dla kuzynki! Karteczka wspaniała!
    Pozdrawiam!:))

    xxBasia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!