27.11.2018

kolorowy zawrót głowy- odc. 11

Ewa tym razem wielkanoc połączyła z Bożym Narodzeniem.



U mnie taka kombinowana technika, stemple zrobione na tekturze przy pomocy plasteliny, 
w niej wyrzeźbiłam swój obrazek


Następnie odciskałam, z różnym skutkiem więc i pomachałam też trochę pędzelkiem, 
żeby ten mój pomysł ratować :)


Wyszły takie twory :)





Pomysł do dopracowania ale fajny no i dzieci mogą sobie rzeźbić wsuwką czy wykałaczką.... bezpieczne a daje ciekawe efekty, polecam ! 


I oczywiście dzięki Ewo za kolejny czas fajnych propozycji i zabawy, pozdrawiam !






15 komentarzy:

  1. Bardzo twórczo podeszłaś do tematu. Podoba mi się pomysł samodzielnie zrobionego stempelka. A może wypróbujesz stempelki z ziemniaków? Robiłam też stempelki rysując wzór na folii aluminiowej pozostałej po otwarciu np. po jogurtu, serka. Folię układałam na ściereczce, by ślady były głębsze. Kartki ciekawe, obdarowanym osobom na pewno spodobają się. Pozdrawiam i życzę dalszych twórczych pomysłów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Zosiu! Stemple z ziemniaków juz były :) rozwiązań i pomyslow jest sporo wiec zabawa przednia !!!

      Usuń
  2. Świetny pomysł i cos nowego :)kiedys robiłam stemple z ziemniaków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. genialne te stemple z plasteliny!!
    stemple z ziemniaków każdy chyba zna, ale te podobają mi sie ogromne:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, świetny pomysł i bardzo fajny efekt.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejny hurcik :) Miałaś Agatko fajny pomysł na wykonanie karteczek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Takiej techniki jeszcze nie widziałam , Świetny pomysł i Efekt Wspaniały - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoja pomysłowość nie zna granic :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesteś niesamowita, nie wpadłabym na to by wykonać stemple z plasteliny. Super hurcik i efekt zaskakująco fajny. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłów to i Ciebie dostatek, a realizacja czadowa. Jesteście wielcy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba już jestem głodna bo myślałam w pierwszej chwili, że te stemple zrobiłaś z czekolady :)
    Twoja kreatywność nie zna granic. I co najważniejsze dajesz piękny przykład dzieciom.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!