28.09.2017

kartki BN- wrzesień

u Uli naszej w tym miesiącu do wyboru Trzech Mędrców i świąteczna babeczka. Ja wybrałam to pierwsze, jakoś zawsze mnie ciągnie =do religijnych kartek mimo, że trudno się je robi.







i całe moje stadko z września.


Bardzo mi się podobają grafiki z trzema królikami. Jest ich sporo w sieci, no i moich kartek też sporo, bo ciężko było się na coś zdecydować :) Ale dzięki Ulo, bo mam mało religijnych karteczek więc się cieszę z takiego tematu !

A tu podsuwam Wam moje bzowe zbiory na sok zdrowotny na zimę....


i 212 słoików z powidłami śliwkowymi, mój Tata jest ich fanem, stąd taka ilość...pakowałam długo :)


pozdrawiam serdecznie !!! :)


30 komentarzy:

  1. Ilość karteczek jak zawsze imponująca. Piękne grafiki wiec nie dziwie się ze ciężko było wybrać. Ale przy tych słoikach to szczeka opada-ile tego dobrodziejstwa zapakowalas. U mnie niestety z ubiegłego roku zostały bo brak chętnych na powiodła Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) widzisz Aga o gustach sie nie dyskutuje ech, dla mnie powidła mogą byc od czasu do czasu ale tylko tyle:)

      Usuń
  2. U Ciebie dzisiaj wszystko w ilościach hurtowych

    OdpowiedzUsuń
  3. Karteczki bardzo udane, też podobają mi się te grafiki, które znalazłaś :) Zjecie w ciągu roku taką ilość powideł? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój Tata je jeden słoik dziennie wiec tak, zjemy;)

      Usuń
  4. Na Ciebie Agatko można liczyć, hurtowa ilość i to jaka! super karteczki! a do przetworów - podziwiam zapał! pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  5. O rany, to jakieś kosmiczne zaprawy. Nie ogarniam. Ty maszyna jesteś !!! oczy mi wyszły!
    Karteczki świetne- obrazki z królami śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Powinnaś udzielać porad ; jak racjonalnie wykorzystać czas !
    Kartki przepiękne, a ilość słoików powala.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana, widzę, że w przetworach jesteś równie twórcza jak w karteczkach.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko! Karteczki Piękne, Ale to mnie nie dziwi, Ale ta ilość słoików to mnie zadziwiło,I nie to czy je zjecie, Ale to że tyle ich chciało Ci się zrobić, Smażenie tych Powideł kosztowało dużo czasu. Podziwiam Cię - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Normalnie padłam ... Do hurtowych kartek już się przyzwyczaiłam - bardzo fajnie Ci wyszły !! Ale najpierw mnie zadziwiła ilośc zebranego bzu na soczek , a potem zostałam siedzieć z rozdziawioną buzią na widok ponad 200 słoików powideł. Wychodzi na to zjadacie słoiczek prawie codziennie. Ale kto miał tyle czasu żeby zrobić takie ilości ... Agatko to jak przetwórnia owocowo- warzywna :-)
    Jesteś WIELKA !!!
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) no rodzinne krojenie śliwek było Hihi:) a bez pozostał na moich barkach bo brudzi straasznie :)

      Usuń
  10. Agatko, karteczki proste, ładne, starannie zrobione, oddające nastrój świąteczny. Wyszukałaś bardzo ciekawe grafiki. Czarny bez - ja robię winko i sok. Ale w tym roku owoce zjadły ptaki więc nie będzie.
    Śliwki uwielbiam. Mogę je jeść na okrągło. Co roku robię kilka słoików ale nie w takiej hurtowej ilości jak u Ciebie!!! Jak zobaczyłam zdjęcie z taką ilością słoików zaniemówiłam.
    Przywiozłam z działki dynię. I chodzę koło niej już tydzień. Zamierzam zrobić dżem dyniowo - pomarańczowy.
    Podziwiam za pracowitość! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dżem z jednej dynki?! Szkoda brudzić garnka hehe ;) u nas akurat ten produkt nie przypadł do gustu, śliwki to co innego:) hehe :) dzieki i sciskam!

      Usuń
  11. 212 słoików z samymi powidłami??
    a ja narzekam na moje zaprawy, a nie będzie ich w sumie aż tyle;D
    Agatko karteczki piękne, kilka grafik mnie ujęło-muszę poszukać:)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, normalnie zaczynam podejrzewać, że tam w środku Ciebie jest niezły robocik, bo to niemożliwe żeby zwykły człowiek z krwi i kości mógł zrobić tyle rzeczy na raz i to w takiej ilości. Jesteś niesamowita :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam, mówiłam ze krasnoludki mi pomagają :):):)

      Usuń
  13. O Matko i Córko! Do hurtowej produkcji kartek już mnie przyzwyczaiłaś, jak zwykle wyszukałaś bardzo ładne i ciekawe grafiki, ale tymi powidłami to mnie rozbroiłaś, ja chyba nawet nie mam tyle słoików:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyszukałaś niesamowite grafikie to i kartki masz prześliczne. Bardzo, bardzo mi się podobają.
    A słoików kilka bym Ci porwała - uwielbiam powidła śliwkowe, ale rzadko kupuję. Twoje, domowe, muszą być wyśmienite :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko wyszukałaś cudne grafiki i powstały piękne karteczki :) uwielbiam Twoje hurtowe ilości ;) I widzę, że hurt dotyczy nie tylko kartek :) Moja mama i teściowa zawsze robią powidła śliwkowe :) w tym roku nie będzie, bo śliwek brak. Powiem CI, że podziwiam Cię coraz bardziej, ja nie dałabym rady tyle zrobić... Jesteś dla mnie super mamą, super panią domu, super koleżanką! Jesteś po prostu dobrym człowiekiem. Podziwiam Cię całym sercem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow Ulus co za obszerny wpis, dzieki! Aż mi sie ciepło w serduchu zrobiło:) to miłe :) jeszcze raz bardzo dziekuje:*

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!