28.09.2018

szyję sobie odc. 17

Jak szycie to u Reni i kolejna lekcje z ciekawym tematem.
Szczerze powiem, że temat mi obcy, tzn. nie temat sznurka ale wypustek. Dopiero po przeczytaniu postu Reni zaczęłam zauważać, że te wypustki są bardzo często używane w ubraniach, u nas zwłaszcza dziewczęcych.... ciekawe ... Usiadłam do kompa i zamówiłam trochę dla siebie materiałów.  Na próbę uszyłam torbę z wykorzystaniem wypustek....






Idealna nie jest ale szyta z sercem i radością, bo to na prezent urodzinowy. :)
trzymajcie kciuki, żeby jutro u nas nie padało bo festyn z babą :) 
miłego weekendu życzę i pozdrawiam !


27 komentarzy:

  1. udanego festynu :) torba przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie musi być idealna, najważniejsze, że zrobiona całym sercem. Jest bardzo piękna i unikalna. Brawo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, piękna torba z sercem.
    Trzymam kciuk za pogodę i udanego festynu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajnie wyszła ta torba! Podoba mi się! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko! Bardzo Fajna Torba - Pozdrawiam Cieplutko i życzę pogody oraz miłej zabawy

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna torba, trzymam kciuki za ładną pogodę i wspaniałą zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana zadziwiasz mnie na każdym kroku :)
    Bardzo fajna torba, a i z wypustką świetnie zadziałałaś. Brawo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko pierwsze koty za płoty! Przy szyciu lamówki /aplikacji uważaj na naciąganie tkaniny., żeby ci się nie marszczyło, ale jak na pierwszy raz poradziłaś sobie świetnie! Kciuki zaciśnięte. Wpadam do ciebie oglądam, ale sama wiesz, jak to jest z komentowaniem
    Buzialki uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważyłam te naciągnięcia materiału i bede uwazac na przyszlosc! I dzieki za porady :)

      Usuń
  9. Fajne te grochy:-) i serducho do szycia widać jak na dłoni. Udanego festynu i pięknej pogody Agatko:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. a już się zastanawiałam czy ktokolwiek spróbuje:)jak śmiałam wątpić??

    Agatko wypustki to nie łatwy temat, ale bardzo wdzięczny i pożyteczny, jak na pierwszy raz dałaś sobie świetnie radę/
    U nas pogoda się była w miarę fajna i mam nadzieję, że i u was festyn się udał,
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super torbę uszyłaś. Bardzo mi się podoba :).

    Mam nadzieję, że udał Wam się wczorajszy festyn i pogoda dopisała :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie sobie z wypustkami poradziłaś. Dziś już wiem, że pogoda dopisała. Mam nadzieję, że wszystko się udało. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!