18.10.2017

święta na okrągło-październik

U Inki w październiku bardzo się błyszczy :) Na kartkach ma królować złoto i srebro. 
U mnie skromnie ale coś powstało :)



W swoich zakamarkach i zasobach papierowych, nie miałam wiele z tego błyszczącego repertuaru, wspomogłam się trochę czarnymi bazami, stareńkim papierem kolorowym (złotym) i różnymi tekturkami falistymi, w sumie jakimiś ich resztkami. I poszły w ruch także cekiny. Tego u mnie pod dostatkiem hehe.... :) Mam nadzieję, że użyte czarne bazy nie są zbrodnią. Złotej i srebrnej tektury nie posiadam a do sklepu kawałek mam.... z resztą trzeba zużywać resztki więc cóż, mam nadzieję, że tak może być. Zdjęcie dobre faktycznie ciężko jest zrobić ale zabawę miałam fajną :)

pozdrawiam wszystkich ciepło :)


14 komentarzy:

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!