23.10.2018

kartki przez cały rok- październik 2018

Ania zafundowała nam w tym miesiącu kartki w technice haftu matematycznego. :)


Jakoś super nie przepadam za tą techniką ale dawno nią nic nie wyszywałam a i chłopcy lubią wyszywać na papierze to podziałaliśmy trochę ;)

Karol wyszył choinkę i jajko z kurczakiem, jeszcze nie oprawione oraz zaczął Matkę Bożą


Jaś zrobił Matkę Bożą z Jezuskiem


Moje Bożonarodzeniowe hafty to jednocześnie zawieszki karteczki poza Maryjną




i wielkanocne oraz okolicznościowe hafciki już na kartkach zwyczajnych.




 Aniu do zbiorczego zdjęcia dołączyłam też prace Jasia i Karola, 
gdybyś chciała zdjęcie beż ich prac to daj mi proszę znać :)


Podsumowując... w tej technice już działałam ale dawno... najgorsze jak dla mnie jest robienie dziurek .... ale dzięki Ani dziurkowałam kilka karteczek na raz, dziękuję za podpowiedź :) hehe.... 
No ale bawiłam się fajnie więc WIELKIE DZIĘKI za fajny pomysł na październik! papa! 


32 komentarze:

  1. Piękne karteczki i jak zawsze u ciebie hurtowa produkcja. Brawa dla twoich chłopaków, rzadki to widok chłopiec plus igła, chyba smykałkę po mamie odziedziczyli. Haft matematyczny bardzo mi się podoba ale jeszcze nie odważyłam się z nim zmierzyć. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawie wyszło. Mniejakoś trudno przekonać sie do tego haftu, a te karteczki są świetne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki! Nic na sile przeciez :) bo na sile to bez przyjemności ...

      Usuń
  3. Normanie znowu padłam.. Jesteś niesamowita, a chłopaki super zdolne, wiadomo po mamusi. W życiu bym nie pomyślała, że to prace 7 i 6 latka. Pogratuluj chłopakom ode mnie i oczywiście zabieram w kolażu ich kartki do zabawy .
    Cieszę się, że pomogłam z tym podwójnym dziurkowaniem, tak kiedyś wymyśliłam bo nie lubię tez dziurkować :-)
    Twoje kartki jak zawsze Agatko są świetne, najbardziej podobają mi się jajeczka i te ozdobne ramki, są świetne.
    Pozdrawiam i dziękuję za tyle cudnych kartek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dziekujemy Aniu za tyle ciepłych slow! Umiesz wywołać uśmiech na twarzy :) i fajnie se chłopcy bawia sie z nami :)

      Usuń
  4. Wow jaki wysyp karteczek. Świetna ta Mateńka. Chłopcy spisali się na medal-podziwiam że chcą się bawic igiełką. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tez ich podziwiam :) a zarazem ciesze sie ze im sie chce !

      Usuń
  5. Śliczności stworzyliście, a szczególnie jestem pod niesamowitym wrażeniem tego, że chłopacy tak dobrze radzą sobie z igłą. Matka Boża z Dzieciątkiem najcudowniejsza.:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle pięknych kartek i jedna jest już moja Ja sobie odpuściłam ten haft bo za trudny a tu jejeku ale masz zdolnych synów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciesze sie Basiu ze karteczka dotarła i cieszy Twoje oko:) i dzieki za ciepłe słowa !

      Usuń
  7. Wow, znów jestem pod wrażeniem- po 1. ilości karteczek jakie wspólnie stworzyliście, a po 2. zdolnościom Twoich chłopców. Tworzycie niesamowity zespół :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne! Jestem pod wrażeniem tej rodzinnej mobilizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dawno nie zaglądałam do Ciebie ;) a tu jak zwykle piękny hurcik :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile super karteczek, ogromne brawa dal chłopaków, są niesamowici :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Prześliczne karteczki, Dla chłopców wielkie Brawa, Możesz być z nich naprawdę dumna są Cudowni - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, jesteś niesamowita. I Twoi chłopcy też!
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Sporo kartek, a wszystkie są urocze kartki.

    OdpowiedzUsuń
  14. wszystkie karteczki wyszły pięknie- podziwiam wszystkie, ale szczególnie dwie pierwsze :)
    wielkie brawa dla Chłopaków!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudny hurcik !!! Zdolne masz te dzieci i cierpliwe :-) Podziwiam całą Waszą Rodzinę i pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!