24.07.2018

kartki BN- lipiec

Ula na lipiec wymyśliła mapkę z tagami.
U mnie kilka propozycji, mniej lub bardziej przypominających mapkę ...




Oj zdecydowanie to nie moje klimaty, tagi i w dodatku z angielskimi napisami...leżały już długo u mnie więc się nad nimi zlitowałam i odrazu wszystkie wykorzystałam.... Szału nie ma ale zadanie wykonane a ja mam kolejne karteczki "inne" od dotychczasowych :)


Pochwalę się, że jedna Dziewczyna o ogromnym sercu -Marzenka, zrobiła mi niespodziankę i przysłała ogrom serwetek i przydasiów i cudowną karteczkę z moimi ulubionymi kwiatkami. Marzenko- jeszcze raz DZIĘKUJĘ !!!


A teraz kilka zabaw z ostatniego czasu, gluty i gąbeczki z pociętych ściereczek i gąbek do pluskania, no i obserwowaliśmy pszczołę w słoiku....








A poniżej fajny kadr, Zoja w sukience i kaloszach z zachwytem obserwuje kombajn a Teresia śpi w wózku.... no i na beli siana Zoja z Dziadkiem :)


żniwa w pełni i lato też:) 
Dzięki Ulo za kolejny fajny pomysł na kartki i pozdrawiam ciepło !



32 komentarze:

  1. Kartki super, ale Zosia z Dziadziem - piękna pamiątka! pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoja tagi to chyba na tę mapkę czekały, bardzo sprytnie pozakrywałaś angielskie napisy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki, to się nazywa talent :) a zdjęcia super ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne karteczki. Fajne zabawy u Was. Ja pracuje w przedszkolu i takie gluty są numerem jeden. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziś zdecydowanym faworytem jest zdjęcie Zojki z Dziadkiem.:) Pozdrawiam Was serdecznie!:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki i doskonale wykorzystane tagi!
    Takie zabawy dzieci uwielbiają, a przy okazji uczą się! Wielkie brawa!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie przepadać za czymś, a umieć to świetnie wykorzystać to prawdziwy talent!
    Urokliwe zdjęcia dziewczynek...

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne karteczki, szczególnie ta pierwsza i druga mi sie podobają, zdjecia cudne, beda wspaniała pamiątka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie wiem o co chodzi z tymi glutami ale widać że dzieciaki maja radochę.
    Kartki cudne i fajnie że wykorzystałaś te taki. Dla mnie dziś numerem jeden jest zdjęcie Zosi z Dziadkiem bomba !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, kartki są super! Fajnie Wasze dzieciaczki spędzają czas, z zdjęcie Zosi z Dziadziem - mistrzostwo.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Kartki wyszły Ci wspaniałe, Chłopcy Fajną mają zabawę, A Zosia jak ładnie wyszła na tej beli - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zawsze u Ciebie piękne karteczki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Glutek fajny :)
    No i cudowną będą miały dzieciaki pamiątkę z takimi zdjęciami...a te chwile RAZEM - bezcenne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kartki:) podobają mi się Twoje tagi, są pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  15. I see your blog daily, it is crispy to study.
    Your blog is very useful for me & i like so much...
    Thanks for sharing the good information!
    ดูหนัง

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!