11.06.2019

kartki z paletą kolorów- czerwiec 2019

 Ania w tym miesiącu zadała nam temat ptaków i motyli...wciąż w tej samej kolorystyce :)



U mnie stadko kolorowych i wesołych karteczek, żeby uzupełnić zapasy kartek na różne okoliczności:)




Myślę, że do niektórych przed wręczeniem dołożę napis z imieniem, wtedy karteczki podobają mi się bardziej bo są właśnie dla danej osoby zrobione ;) i grupowa fotka:


Przyjemnie mi się cięło i sklejało te karteczki a dziewuszki kolorowane przez mnie ;) pa!

36 komentarzy:

  1. Agatko u Ciebie jak zwykle kolorowo.
    Widzę że wciągnęło Cię kolorowane prześliczne te Twoje dziewuszki.
    I zgadzam się z Tobą z imieniem kartka jest bardziej spersonalizowana.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki Marzenko za tyle ciepłych slow :) sciskam !!!

      Usuń
  2. Agatko, piękne, letnie karteczki. Ta kolorystyka jest super.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  3. O, jakie fajne. Te trzy pierwsze szczególnie przykuły uwagę.
    W sumie takie kartki na zapas to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ;) mnie sie pomysł sprawdził wiec co jakis czas zapas uzupełniam :)

      Usuń
  4. Śliczne karteczki Agatko, a szczególnie spodobała mi się ta z elfem. Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł, żeby zrobić sobie zapasik do późniejszej personalizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko śliczne grafiki wykorzystałaś do kartek :).

    Kolorowane też mi się podobają. Napracowałaś się :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Piekne, radosne i takie kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko cudnie jest i znowu hurcik. Jesteś pracowita jak pszczółka :-)
    Piękne grafiki wybrałaś.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  9. Przecudowne kartki, wyglądają fantastycznie! Pozdrawiam serdecznie, będę zaglądać częściej! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Motylki pięknie opanowały Twoje karteczki. Pełnia lata u Ciebie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne, kolorowe karteczki. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne kartki :) Podobają mi sie Twoje malowanki, tak samo kolorystyka i kompozycja:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wkomponowane grafiki :-) Dziewczęce karteczki urocze :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześliczne krteczki, takie radosne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale super grafiki wykorzystałaś :) Piękne kartki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!