15.03.2018

bombkujemy-marzec

Pora na pokazanie kolejnej porcji naszych haftowanych zawieszek w zabawie u Agnieszki.


W tym miesiącu kolejne trzy bombeczki:


I dodatkowa słodka mysia, u mnie zmodyfikowana trochę. 
Wzór wydrukowałam czarno biały więc kolory zredukowałam.... też wygląda ładnie :)


Oprawa podobna jak zwykle u mnie, w tym miesiącu bez cekinów, 
jakoś tak mi nie pasowały do niczego...



Poniżej hafciki z marca:


I obowiązkowe od stycznia


oraz gratisy od początku roku.


Jeszcze tak skromniutko ale oczami wyobraźni widzę grudniową ilość :)
I zawieszki wędrują do Moniki i Kasi


Dzięki Agnieszko za kolejne fajne wzorki i pozdrawiam !



28 komentarzy:

  1. no i trochę mi wstyd , że poległam na myszce. Widać to nie był mój dzień na wyszywanie. Fajne te Twoje zawieszki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zawsze mozesz to jeszcze nadrobić :) sciskam!

      Usuń
  2. Wszystkie zawieszki są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia ze śnieżynką wymiata :)
    Piękna kolekcja już się uzbierała ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne bombeczki, mysia cudowna. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko, piękne hafciki. Bardzo podoba mi się ta myszka ze skarpetką.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudowna myszka! Bombeczki oczywiście też :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko! Przeurocze Hafciki - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawieszki super a ta z myszką króluje. Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne bombeczki, myszka jest przeurocza. Śliczny wzór ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko piękne hafty jak zwykle, ale myszka jest naj, naj;)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie piękne bombeczki. Mysia słodziutka. Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko haft super się prezentują :).

    Podoba mi się tęczowe tło :).

    Moja myszka też jest trochę zmodyfikowana :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!