16.04.2020

rękodzielniczki

Renia kontynuuje swoją zabawę, w kwietniu pozwoliła nam na dużo swobody.


Ja wybrałam aktualny temat numer 1 i podsyłam swoje uszytki:


Wykorzystałam większość resztek to z tipi, to z innych projektów. Metodę zebrałam z kilku filmików w sieci i dopracowałam, żeby szło jak najszybciej. 


Najgorszy element maseczek to gumka. Najpierw miałam grubszą, czarną a teraz cieńsza biała, dała mi w kość, ile razy bym jej nie przeszyła a i tak znalazła się jakaś co przeoczyłam i wychodziła.... :/




 

te szczególnie mi się podobają :)


Maseczki w większości przekazuję dla naszych mieszkańców, oczywiście obdarowałam nimi rodzinkę i przyjaciół oraz znajomych i sąsiadów.... na dzisiaj uszyłam ich około 300 ale szyję nadal (kiedy Wercia śpi lub bawi się pod nogami, gdy aktualnie starsi mnie nie potrzebują.... a nawet mój M. przez dwa dni naszymi pociechami się zajął, żebym mogła więcej poświęcić na maseczki czasu). Zmieniam tylko materiały, żeby nie popaść w rutynę i żeby mi się nie znudziło :) chociaż przyznaję, że powoli mam ich dość, no i tyłek, plecy i noga bolą haha :):):) ale serce się cieszy ! 
No i niestety przez nie i moje krzyżyki i kartki leżą i kwiczą.... ale przyjdzie na nie pora .... :) pozdrawiam Was ciepło i zdrówka życzę ! :)

36 komentarzy:

  1. Do koloru, do wyboru! Najważniejsze, by przejść przez ten trudny czas w zdrowiu ;) I tego ci właśnie życzę- Zdrowia <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko wspaniały zestaw najważniejsze że teraz idealnie się przyda.
    Zdrówka życzę dla Całej Twojej Rodziny.😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
  3. Brawa dla Ciebie! Te ostatnie zdania o plecach i innych pracach to tak jakbyś opisywała i sytuacje u mnie;) Agatko dużo maseczek naszyłaś, co jedne to fajniejsze, choć to te folkowe mają jakoś największe wzięcie i u mnie. Z gumą krągłą jest tak, ze najlepiej ją związać, bo może się wysnuwać, no i ciężko ją przyszyć, ale to już wiesz;)Dużo zdrówka Wam życzę i dziękuje za udział w zabawie. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi. Reniu w takim razie łącze sie z Toba i sił zycze :)

      Usuń
  4. Wow, ale ich dużo uszyłaś. U mnie w domu to też teraz numer jeden i też już pierwsze są u przyjaciół i rodziny. Jednak aż tak dużej ilości nie mam zrobionej jak Ty. Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze u Ciebie jest jakiś hurcik, ale dzisiaj to już hurt :-O
    Takie czasy i takie zapotrzebowanie, a ja rozpoznałam materiał w czarno-białe romby z mojej ulubionej torby od Ciebie :-)Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde ulubionej ?:) ciesze sie Ewo ze służy :) no a czasy takie sa wiec jakos pomagam innym dobrze je przeżyć :)

      Usuń
  6. Jesteś niesamowita.Gratulacje.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jesteś Wielka Agatko, ja mogę trzymać tylko mocno kciuki by ulżyć Twoim plecom :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja cię. Super dobra dziewczyna z Ciebie. Zawsze pamiętasz o innych.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jesteś niesamowita. Toż to maseczkowa rewia mody u Ciebie :))) Trzymajcie się zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały wachlarz kolorystyczny :) Jesteś wielka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Do wyboru do koloru! Wow! Piękna inicjatywa!

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko jestem pełna podziwu ,300 szt to ogrom. Ja uszyłam raptem 16 , złamałam 5 igieł i prawie zajechałam maszynę na tych gumkach tudzież troczkach bo gumki mi brakło bardzo szybko a kupić teraz to graniczy z cudem. Także podziwiam Cię bardzo !!. A przed momentem usłyszałam że w maseczkach będziemy chodzić min pół roku, do czasu wynalezienia szczepionki. Jednym słowem pewnie jeszcze nie raz przyjdzie mi siąść do maszyny.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh Aniu.... Tez połamałam kilka igieł ale coz, serce mi podpowiada ze warto szyć dla naszych mieszkańców te maseczki :) a za te 16 dla Ciebie tez brawo !

      Usuń
  13. Agatko, jestem pełna podziwu! Te fokowe najładniejsze:)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne są.
    Ja uszyłam dla rodziny, tylko 26, najbardziej pasował mi inny wzór. Gumki nie mam szyłam troczki, bo tasiemki też nie mam. Podziwiam takie wypasione, profilowane... i nie mam już czasu szyć...
    Ale jakieś resztki jeszcze może znajdę ;), bo i materiałem nie za tęgo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz moge podeslac Ci jakis materiał mh?

      Usuń
  15. Jejciu, Ty to jesteś niezła, tyle sztuk ich uszyć, moje gratulacje .

    OdpowiedzUsuń
  16. Jesteś po prostu niesamowita. Taki ogrom pracy wykonałaś! Nic tylko chwalić i brać przykład:)
    Mnie też bardzo się podobają te folkowe maseczki:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile kolorów i wzorów. Podziwiam za zapał i chęci :)
    Ja uszyłam na razie tylko kilka i już na nie patrzeć nie mogę, a co dopiero w nich chodzić.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, dlatego ja zakrywam sie chusta, jest przewiewniejsza :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!