21.09.2016

Kartki przez cały rok-wrzesień

Policzyłam kartki na Boże Narodzenie i mam ich zrobionych 89 sztuk!!!
Tworzę nadal, bo jeszcze Mama korzysta z mojej wytwórni:)
Ale wracam do tematu.

Jak co miesiąc pora na karteczki z zabawy u Ani. 
Tym razem pojechałam po BANDZIE- a któż mi zabroni ???


Dla mnie tematy lekkie i przyjemne, chociaż tyle mi się tych wzorków podobało że nie mogłam się powstrzymać przed haftowaniem kolejnych obrazków, gorzej było z oprawianiem je w kartki, bo to już więcej miejsca  wymaga i dłuższej chwili skupienia... ale coś tam powstało :)
UWAGA !!! kawka i ciacho gotowe ? przygotujcie się na dłuuugi post !!!

Zacznę od koronki, z którą zeszło mi najdłużej, kompletnie nie miałam wizji, wiedziałam tylko, że COŚ wymyślę :) i efekt mnie zachwycił !!! (poza krzywym napisem) Tak ta koronka fajnie współgra z całością i to pastelowe tło i soczyste kwiaty...nom skromnie powiem że mi się podoba :)
ale to dzięki Waszym przesyłkom, miałam z czego tą kartkę stworzyć :) więc DZIĘKI !!!





Kolejny idzie pod młotek zajec i jajo.... w pierwszej dwa w jednym a kolejne trochę naciągane :)




 Najpierw natknęłam się na te maleństwa.... ah musiałam wyszyć wszystkie jaja :) 
i ponaciągać bo królik jeszcze miał być :)


Tu bez naciągania jajko z królikiem czy królik w jajku, jak kto woli  :)


A tu z naciąganiem ale.... znośnie !


 Kurczak będzie na inną okazję, nie miałam serca psuć go królikiem :)

I na koniec najfajniejsze rogacze, najpierw kolekcja dostojnych ...




I tych wariatów co Ania zaproponowała.... miałam już wzory do kolekcji dwóch innych więc była okazja żeby w końcu powstały !!! Dorobiłam tylko ramki żeby pasowało trio do siebie :)

Kanwa podpatrzona na którymś blogu, najpierw się zdziwiłam że taka drobna jest ale w sumie bardzo dobrze bo na niej mogę wyszywać te większe obrazki, które bez problemu oprawię w kartki...
mam już kolejną kolekcję w planie !!!













Wszystko razem


I zupełnie nie planując, ale dawno w tym temacie nic nie robiłam to zrobiłam tego reniferka.
To nie mój "pierwszy raz" w hafcie matematycznym, jednak nie jestem w nim mistrzynią ... no i  nie idzie mi on łatwo...ale jakoś ten sprawił mi mega dużo trudności, zwłaszcza dziurki, nie mogłam znaleźć naparstka... więc przykleiłam do palca łyżeczkę i dałam radę z tym dziurkowaniem a reszta jakoś z górki poszła :) No i reniferek nie załapał się do wspólnego rodzinnego zdjęcia...



I nasz pierworodny Karol miał pierwszą lekcję haftu matematycznego, wszystko sam od dziurek po wyszywanie, tylko nitkę mu nawlekłam...kolory też dobierał sam. Pozytywnie mnie zaskoczył, bo przecież wciąż mnie widzą z igła... dopiero jakoś haft na kartce mu się spodobał :)
I to jest świnka, jakby ktoś nie zauważył !!! Projekt autorstwa Karolka oczywiście !!!



I kolaż od Ani


Wiem, wiem, nie krzyczcie, DUŻO tego ale tak SIAMO wyszło :):):)
Słonecznego dzionka życzę i DUUUUUUUŻO uśmiechu !!!


50 komentarzy:

  1. Haft matematyczny jest cudowny, ... tylko żeby się samo podziurkowało, tego nie lubię.
    Kartki cudne. Młody - mistrz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty tez nie lubisz? Nie jestem sama:) dzieki i pozdrawiam :)

      Usuń
  2. Ale poszalałaś z tymi karteczkami ;)
    Ilość wszystkich razem oszałamiająca!
    Są piękne, a reniferki na kropkowanej kanwie wyszły świetnie!
    No i rośnie Ci konkurencja, haha :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak rośnie, rośnie:) dzieki wielkie i pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ho ho widzę że fabryka karteczek ruszyła pełną parą! Podziwiam Twój zapał :)
    Ten banerek u dołu posta sama zaprojektowałaś? Super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki:) banerem zaprojektowała Ani Iwanskiej koleżanka, jak cos odsyłam do Niej:) pozdrawiam!

      Usuń
  4. ILE MASZ TYCH KARTEK ????? 89??? Nie no, będziesz wysyłać do całej Polski ?? Agatko moja droga już Ci nie raz pisałam , że jesteś niesamowita, ale powtórzę po raz kolejny !!!
    Wszystkie kartki sa genialne , ale zdecydowanie dziś prym wiodą rogacze. Wiesz że mam wszystkie te wzorki które wyszyłaś i miałam dylemat który z nich wybrać do wspólnego wyszywania, Na twgo pierwszego rogacza monochromatycznego z bujnym porożem też miałam ochotę , ale wydawało mi się że jest za duzy na kartkę. Zdecydowanie go kiedyś wyszyję. Kanwa w kropki na tym trio jest genialna i super wyglądają wszystkie trzy wzorki.
    Rogacz matematyczny też jest genialny. Dziękuję Ci pięknie za udział w zabawie i taki ogrom kartek jaki robisz.
    Karolek rośnie na małego mistrza ale nie dziwota jak ciągle widzi mamę z igłą :-)
    Buziaczki ogromniaste.
    P.S. Gdzie kupiłaś tą kanwę w kropki?? Wysłałam Ci kolaż :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu dzieki właśnie tej drobnej kanwie czerwonej i w kropki można wyszyc te wielkoludy:) podeśle Ci na e-mail link do sklepu bo teraz nie pamietam... To dzieki Tobie Aniu tak mi idzie z kartkami do przodu, no i czekam na Twoje rogate hafty do kolekcji, bo jednemu reniferowymi bedzie smutno...:) dzieki za kolaż, wrzucę pózniej jak dorwę sie do kompa!

      Usuń
  5. Tyyyyyyyle pięknych kartek, jesteś niesamowita! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne!
    ale renifery mnie powaliły :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, ale poszalałaś... :) Jesteś niesamowita. Niektórzy nie mają czasu, zeby jedną katkę zrobić a Ty je robisz w ilosciach hurtowych :) Niezła jesteś, a wszystkie kartki sa świetne!
    Ja już od dawna używam kanwy o drobnych oczkach, jedynie te mi na kartkę najlepiej pasują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak tak drobna kanwa to jest to!!! Widzisz tak jakos wyszło hehe z rozpędu;) Dzieki Lidziu ściskam ciepło:)

      Usuń
  8. Prawdziwy wysyp pięknych kartek.Wszystkie rogacze przepiękne. Świetna kanwa w kropeczki przy rogaczach wygląda jak by padał śnieg. Haft matematyczny też świetny. Do dziurkowania używam igły wbitej w korek z butelki po winie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za ciepłe słowa i za podpowiedz z igła i korkiem:) ten mój pomysł to taki na szybko:) pozdrawiam rowniez!!!

      Usuń
  9. Agatko, aż mi się w głowie zakręciło od tylu pięknych kartek. Całe stadko rogaczy, hodowla królików i wspaniałe kwiaty. Ale i tak najlepsza jest świnka:)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Hihi tak świnka wymiata :) dzieki Gosiu i rowniez przesyłam pozdrowionka!

      Usuń
  10. Śliczne karteczki, ale... te haftowane z jelonkiem mnie zauroczyły najbardziej. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko kiedy Ty masz na to czas to ja nie wiem.... Znowu wysyp pięknych kartek :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale żeś poszalała💐 rogacze cudne, nowy naparstek meega
    Az milo patrzeć na chłopaka z igłą 💝
    Tulaski dla Zosi.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki Anitko, zobaczymy jak długo Karol bedzie miał ochotę do szycia, taki mąż przeszywający guziki to rzadki okaz:) sciskamy z Zosiulka:)

      Usuń
    2. Mój przyszywa jak jest poza domem, w domu mu jakoś palce się koślawią :DDD

      Usuń
    3. A widzisz czyli bez Ciebie sobie radzi....:) miło!!!

      Usuń
  13. Twoje kartki są świetne, ale kartka twojego syna i tak jest na pierwszym miejscu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie jest kiedy dzieci się w ten sposób "zarażają" od rodziców,gratulacje dla synka i dla mamy.Z kartkami rzeczywiście poszalałaś,łosie w każdej technice i konfiguracji są genialne,toż to całe stado Ci wyszło,inne kartki są piękne,ale łosie i świnka przebijają wszystko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje Lucynko no i wiadomo ze miło jak dzieci nas podpatrują i Sanę próbują ale nic na sile:) pozdrawiam!!!

      Usuń
  15. Fantastyczne kartki! Poszalałaś z ilością :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Agatko! Podziwiam I Ciebie i Synka, Ale naprodukowałaś tych kartek
    i wszystkie Cudowne,jednak Ta z koronką najbardziej mi się podoba jest taka Elegancka, Synek jest jak widać bardzo zafascynowany tym wyszywaniem Agatko albo rośnie Ci Zastępca, Albo konkurent :-) Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) jeśli to bedzie zdrowa i motywująca konkurencja to jak najbardziej sie pisze! Dziękuje i pozdrawiam!

      Usuń
  17. O mamo, ile kartek!!! Dla mnie zwariowane trio jest najlepsze!!! Buziaki, Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Napatrzeć się nie mogę na Twoje kartki! Wszystkie piękne,a reniferkowe wymiatają. Widzę ,że rośnie godny następca :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Agatko niezła kolekcja. Rogacze są świetne:) Mnie się z resztą wszystkie wzory haftowane podobają:) Masz niezłą kolekcję tych kartek już:) I to wszystkie dzięki zabawom blogowym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak Natalio, większość dzieki blogowym zabawom, dzieki temu są różnorodne:) dziękuje i pozdrawiam!!!

      Usuń
  20. Agatko no co tu mówić cudownosci nam prezentujesz i w ilości hurtowej. Rogacze biją wszystko choć okolicznościowa tez świetna. Tez miałam zamiar wyszyc wzorki rogaczy pozostałe jednak czas jakoś za szybko mi ucieka - podeślij mi ciutke haha. Synuś daje rade jeszcze trochę i dogoni mamusie. Mój tez starszy chce wyszywac ale niestety nauki za dużo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Agatko no co tu mówić cudownosci nam prezentujesz i w ilości hurtowej. Rogacze biją wszystko choć okolicznościowa tez świetna. Tez miałam zamiar wyszyc wzorki rogaczy pozostałe jednak czas jakoś za szybko mi ucieka - podeślij mi ciutke haha. Synuś daje rade jeszcze trochę i dogoni mamusie. Mój tez starszy chce wyszywac ale niestety nauki za dużo. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) heh no tak czas pędzi jak szalony!!! Niestety nie daje tez rady wykonać wszystkiego co zaplanowałam, ale co tam, cieszmy sie tym co jest!!! Dziękuje i pozdrawiam rowniez:)

      Usuń
  22. Wszystkie super, ale rogate trio najlepsze.

    P.S. Jeśli mogę podpowiedzieć - ja do dziurkowania używam takiego "narzędzia" :D
    http://st.depositphotos.com/1011728/1575/i/950/depositphotos_15753523-Pushpin.jpg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za podpowiedz, na taka pineske nie wpadłam a przecież to taka oczywista oczywistość:)

      Usuń
  23. Osiemdziesiąt dziewięć kartek bożonarodzeniowych? Kiedy Ty je zrobiłaś? I jeszcze te wrześniowe w ilości niemal hurtowej, a jedna piękniejsza od drugiej. Do dziurkowania wzorów haftu matematycznego używam cyrkla.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O widzisz, na cyrkiel nie wpadłam, super myśl i nawet mam u siebie jeden:) dzieki za podpowiedz!!! A kartki robię co chwile wiec tak jakos sie nazbierało od stycznia:)

      Usuń
  24. Rogacizna w każdej wersji wygląda rewelacyjnie !!! Nie dziwię się ,że nie mogłaś się zdecydować na jeden wzór ;-)))Jajeczka z zającami też słodziutkie :-)))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!