23.07.2019

SAL różowy flaming- cz. 1

Post miał się ukazać w piątek, przed festynem ale zapomniałam go opublikować.....

Pomyślicie- OSZALAŁA!!! Oj tak.... podjęłam się nowego wyzwania, wyszywanie z Anią


Po wielu wielu wymianach meili i mnóstwa pytań z mojej strony podjęłam się tego zadania.... Flaming wygląda bardzo ciekawie, już nawet mam z tyłu głowy pomysł komu go podaruję.... 
no ale póki co trzeba go zacząć i skończyć hehe:) 

Najpierw zamówiłam mulinę, bo tych kolorów akurat nie posiadałam.... po poradach Ani, nie podjęłam się wyszywania koralikami, ze względu na maluchy, chociaż przyznaję, że w sumie 
na nie, koraliki, miałam ogromną ochotę..... może za kilka lat....



Na dzień dzisiejszy mam tyle... zaczyna mi się podobać :)



A sponsorem nagród w zabawie jest firma CIRICAMO


Ja się dobrze bawię, chociaż jeszcze mnóóóóstwo roboty przede mną.... ale to o zabawę przecież chodzi :) Dzięki Aniu za tę możliwość ;) miłego dzionka Wam życzę i pozdrawiam serdecznie !

24 komentarze:

  1. Agatko jestem w szoku.. kiedy Ty to ogarniasz, to dwie strony wzoru już za Tobą. Podziwiam Twoją organizacje pracy. Już teraz wygląda bardzo ciekawie.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak zapowiada sie ciekawie to sie zgadza ale mnooooostwo jeszcze pracy przede mna :)

      Usuń
  2. Masz rewelacyjne tempo :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się zapowiada!!! Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Powstanie piękna praca! Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. no kto jak nie TY ;) trzymam kciuki :) pierwszy krok zrobiony :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, zdradź co Ty bierzesz za doping, ja też chcę:-D Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czuję, że szybciutko skończysz ten obrazek :o) Bardzo przyjemnie się go haftuje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Trzymam kciuki za szybki finał :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No nie. Aguś Ty śpisz kiedyś? Pięknie i szybciutko idzie Ci to haftowanie. Brawo. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie zaczęłaś, czekam na kolejne odsłony. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko, całkiem sporo już wyszyłaś. Zapowiada się ciekawie, bo to fajny wzór. Pozdrawiam i miłego popołudnia niedzielnego

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow zrobiłaś już bardzo bardzo dużo ja to będę kończyć pewnie w przyszłym roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!