29.01.2018

kartki BN-styczeń

u Uli trzeci już rok zabawy, w tym roku bawię się i ja, TU możecie znaleźć podsumowanie ubiegłego roku a i pochwalę się przyznanymi przez Ulę plakietkami:





Na styczeń Ula przyszykowała dla nas mapkę. Jest to dla mnie raczej obca forma zabawy, z mapek w sumie korzystałam tylko przy okazji zabaw u dziewczyn ale kto wie, może się polubimy :)
Teraz patrzę, że moje te niby chorągiewki mają odstępy,
 inaczej niż na mapce, czy może tak być Ulo ?



I rodzinna fotka: 


Bardzo przyjemnie tworzyło mi się te karteczki, głównie z resztek wydruków i papierów ozdobnych.... przynajmniej wykorzystuję zapasy :)

A dzisiaj prawie cały dzień spędziłam przy maszynie szyjąc stroje dla maluchów, owocny dzień, efekty pokarzę wkrótce ! 

pozdrawiam Was ciepło :)


40 komentarzy:

  1. Gratuluję przyznanych wyróżnień :) Karteczki urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne karteczki i jaka ilość. Brawo👏👏👏 Plakietki zasłużone. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie Agatko zacznę sie o Ciebie martwić i to mocno, gdy zobaczę kiedyś tylko jedna kartkę :) Super je zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) moze kiedys tak bedzie, poki co Lidziu powstaje po kilka sztuk, poki mam wenę i czas to robię to co lubie :)

      Usuń
  4. Agatko! Gratulacje za wyróżnienia, Karteczki są przepiękne - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo rekordzistko! Świetna interpretacja mapki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kartki, bardzo fajnie zinterpretowałaś mapkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny hurcik! Zielona i czerwona najbardziej wpadły mi w oko :-)Gratuluję zasłużonych odznak ,zwłaszcza tej dla rekordzistki :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podobają mi się. Ciekawe przetworzenie wzoru. I ile juz jesteś do przodu z kartkami na Boże Narodzenie.... :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyróżnienia zobowiązują i Ty wywiązujesz się z tego doskonale. Kartki śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko mapki są świetne , nie trzeba myśleć nad układem kartki :-)
    Jak widać pierwsza mapka nie była dla Ciebie problemem. Doskonale sobie poradziłaś a kartki są świetne.
    Ciekawa jestem twoich strojów karnawałowych :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moze sie polubimy:) a strojów sama jestem ciekawa jaki bedzie efekt końcowy:)

      Usuń
  11. Fajnie zinterpretowałaś mapkę :) A Twoja produkcja zawsze mnie zachwyca! Twoja doba jest z gumy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję przyznanych plakietek. Kartki są bardzo fajne i znowu powalająca ilość

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale śliczne czworaczki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękne karteczki powstały. Na Święta bardzo się przydadzą.
    Gratuluję plakietek.
    Pozdrawiam serdecznie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Ta w zielonościach naj naj :) pięknie wywiązałaś się z zadania :)
    Pozdrawiam...czekam na zdjęcia dzieciaków w strojach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oczywiście Agatko, mapka to taka "ściąga" podpowiedź, do Was należy interpretacja :) super karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietne karteczki i niezla ilosc, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne karteczki, proste i eleganckie :)) Moje też mają przerwy między chorągiewkami ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!