23.09.2019

SAL z flamingiem

Kolejna odsłona SALu u Ani


No co mam napisać, skończyłam go, pora  na oprawę... w między czasie pomysły na nią mi się zmieniły.... cieszę się, że jest gotowy no nie całkiem, bo bez ramki ale się cieszę :)


Aniu- dziękuję za fajną zabawę, świetnie mi się haftowało tego flaminga, hafciarki tak mają, że niektóre hafty ciągną się jak flaki z olejem a inne idą szybciorem, niektóre odkłada się na dłuuuugi czas a niektórych nie chce się nawet odłożyć tylko stawia kolejne krzyżyki i podziwia efekt.... Mam jeden hat, który czeka i czeka na mnie.... nie stało się tak z flamingiem, a to nie tylko motywacja z racji wspólnej zabawy ale rzeczywiście hafcik jest przyjemny, już go widzę w turkusach... naprawdę.... chyba się na niego skuszę takiego ale póki co koniecznie skończę to nad czym pracuję.... 
ANIU JESZCZE RAZ DZIĘKI !!! Gdyby nie Ty, na pewno nie sięgnęłabym po tego flaminga...

Pozdrawiam wieczornie i życzę owocnego tygodnia !

20 komentarzy:

  1. Gratuluję ukończenia. Wygląda pięknie. Ja z moim daleko w polu jestem, ale się wezmę i opóźnienie nadgonię. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko super !! Gratuluje. Ciesze się że dobrze się bawiłaś przy flamingach. Będzie świetny obrazek.
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, wspaniale prezentuje się ten haft z flamingiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. I wcale sie nie dziwię, że dobrze sie bawiłaś bo flaming wyszedł genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej, jak on mi się podoba. Świetnie wyszedł!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) to Agato dołącz do zabawy , ba pewno zdarzysz :)

      Usuń
  6. Agatko, obrazek pięknie się prezentuje, mam nadzieję, że pokażesz go tez w oprawie,
    Uściski serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko gratulacje.
    Flaming pierwsza klasa.
    Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, wygląda wspaniale, praca niezwykle udana! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjny flaming!
    Błyskawicznie wyhaftowałaś obrazek, teraz czekam na odsłonę po oprawie :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładny obrazek :) Gratuluję

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!