12.07.2019

święta na okrągło- lipiec 2019

Inka w lipcu zaproponowała nam prostą ale ciekawą mapkę.

U mnie baaaaardzo proste karteczki, niestety nie miałam pomysłu na "coś więcej". Mnie się podobają, są skromne ale ciekawe, takie "inne" :)


 i duet razem:


Ostatnio jakoś mam mało czasu na klejenie karteczek. W dzień średnio się udaje, bo jest co robić a do tego dziewczyny chcą robić to co ja.... wieczorami często padam przy Teresie.... ale jak uda mi się posiedzieć dłużej wieczorną porą słysząc tylko śpiące oddechy dzieci jestem zadowolona z efektów pracy :) Oby takich chwil jak najwięcej, tego sobie życzę, bo bardzo to lubię..... :) Wam także życzę wielu chwil spędzonych na tym co lubicie robić :) i serdecznie pozdrawiam życząc miłego weekendu !

36 komentarzy:

  1. Śliczne karteczki Agatko, lubię prostotę.:) Pozdrawiam Was serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kartki zrobiłaś Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne, ja lubię takie zwyklaczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne karteczki, Agatko! Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie ta z domkiem wpadła mi w oko :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne, lubię styl Clean&Simple! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mapka prawdziwie minimalistyczna, ale interesująca.Świetne kartki na jej podstawie powstały. Pozdrowienia i uściski.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe karteczki,niepowtarzalne :) dzieci sa najgrzeczniejsze kiedy śpia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, to prawda, dzieci śpiące są najlepsze pod słońcem ;)

      Usuń
  9. Piękne karteczki. Tak jak powiedziałaś sa inne - ale równie urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Są śliczne, proste a jak wymowne.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agaciu, piękne w swej prostocie kartki.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, proste, eleganckie! Brawo!
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
  13. Dla mnie świeta moga byc cały rok :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko tez mi się bardzo podobają te proste kartki. Bazy craftowe z bloku tu idealnie pasują .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne karteczki Agatko, w prostocie siła! Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Czasem właśnie takie proste są najsłodsze! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!