13.12.2018

wymianka u Uli

Dawno nie brałam udziału w wymiance, więc gdy zobaczyłam u Uli  Jej propozycję, to skorzystałam.


Moją parą wymiankową była Ania z minionej epoki i dostałam od Niej takie cudności:


Dzieci będą zachwycone z kolejnych puzzli a w dodatku ze słodkościami :)

Moja paczuszka wyglądała następująco, uznałam, że osobie haftującej wyślę szydełko, bo po co krzyżyki, chociaż jeden bałwanek się zaplątał :) hehe.


Jestem bardzo zadowolona z wymianki i dziękuję Ulo za przeprowadzenie zabawy :)


22 komentarze:

  1. Agatko! Wspaniale się wymieniłyście - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wymianka :) ja na swoją jeszcze czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne prezenciki , ja też się świetnie bawiłam w tej wymiance.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze raz dziękuję za wymiankę i cudne prezenty!
    PS Tak sobie pomyślałam - mama zje słodkości, a dzieci dostaną puzzle ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak wlasnie bedzie :):):) dziekujemy Aniu:***

      Usuń
  5. Agatko, pięknie się wzajemnie obdarowałyście.
    Serdeczne uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Znakomite niespodzianki przygotowałyście.:) Pozdrawiam Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałymi prezentami się wymieniłyście.

    OdpowiedzUsuń
  8. Super Agatko wymieniłyście się :) Dziękuję za udział w zabawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!