12.04.2018

cykliczne kartkowanie z Magos i Jasiową mamą- kwiecień

Dziewczyny postarały się, żeby i w kwietniu zabawa karteczkowa była fajna. 
U Magdy część wytycznych a reszta u Asi.


 1 karteczka jest z okazji dnia tęczy i ma zawierać trzy kolory z poniższej palety barw.


Kartka dla kolegi więc i kolorystyka stonowana: żółty, czarny i szary


2 karteczka z okazji dnia ptaka ma powstać według którejś z mapek, ja zrobiłam dwie karteczki, po jednej do każdej mapki. 


w rzeczywistości napis jest bardziej widoczny...


obie przeznaczone na urodziny koleżanek :)


i wspólne pozowanko:


Po długiej przerwie od karteczek pracowało mi się bardzo przyjemnie, dzięki Dziewczyny !!!
pozdrowionka ślę i dzięki że zaglądacie :)





30 komentarzy:

  1. ŚŻliczne karteczki , Miki uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, powstały super karteczki. Bardzo pomysłowo podeszłaś do tematu ptaków - sówki fajnie się wkomponowały w kartki. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne karteczki, szczególnie podoba mi się ta czerwona z sówką. Pozdrawiam Agatko!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze, nie sadzilam ze ta znajdzie wielbiciela :)

      Usuń
  4. Agatko, świetne karteczki, szczególnie podoba mi się ta z myszką Miki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne karteczki! ;) Miki rządzi! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekstra te kartki. Pomysł mapek coraz bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie rowniez ! Chociaz na początku za nimi nie przepadałam :)

      Usuń
  7. Urocze karteczki Ta pierwsza, dla kolegi, szczególnie przypadła mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko kolejne świetne kartki. Zdolniacha z Ciebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne :) Ptasie skradły moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam Twoje karteczki, Agatko!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ilość zabaw i Twoich prac doprowadza mnie do zawstydzenia;) ja ostatnio nie ogarniam wszystkiego tak jakbym chciała,
    Piękne kartki, szczególnie Miki mnie zachwyciła:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu kazdy ma swoje tempo...dzieki za ciepłe słowa:)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!