30.03.2020

książki :)

W marcu Ewa zadała nam temat książek z dzieciństwa, żeby do nich wykonać zakładkę.


Swojej szczególnie jakiejś książki nie pamiętam, mieliśmy szczególna małą BIBLIĘ dla dzieci którą czytaliśmy codziennie z mamą. A poza tym było to i owo ale nic co szczególnie pamiętam :)
Najpierw wpadła mi w ręce książka opowieści z Narni i Dzieci z Bullerbyn,
które czytamy razem z dziećmi teraz, więc razem wykonaliśmy kilka zakładek... powędrują one razem z książkami do biblioteki, jak już minie ten czas i biblioteka będzie otwarta.




Jaś chciał wykonać zakładkę do swojej encyklopedii Historii, którą przegląda i czyta 


I zrobił też zakładkę do Biblii :)


A w zabawie u Lidzi kolejne literki tym razem WDK


W jak WALCZAK, D jak DOM i K jak KOSZYK i KWIATY na okładce. 
Jeśli chodzi o treść, książka trochę się ciągnie, dobrnęłam do końca ale nie polecam.


Drugą książkę, którą przeczytałam w marcu to ta poniżej. Akurat pasuje W jak WILCZYŃSKA
 i K jak KWIATY (słoneczniki) no ale nie wiem Lidziu czy się nadaje :)
A to 10 część sagi, ostatnia więc jestem na czysto :)


I w marcu niestety tyle, bida z nędzą ale co zrobić hehe :) na szczęście przed zamknięciem biblioteki wypożyczyłam trzy książki ale idą powoli, zaczęłam coś czytać ale zobaczymy jak mi pójdzie. 

Czytamy z dziećmi więcej więc mogę dorzucać dziecięce książeczki hehe ;) to był oczywiście żarcik... Zaczynamy kolejny tydzień, teraz słuchamy rekolekcji dla dzieci przez internet, no i działamy jak zazwyczaj. Dzisiaj zimno ale weekend był owocny, przycięłam sporo drzewek, ogarnęłam trochę sad, do tego trochę decoupage się pobawiłam więc ciekawie :) 
Życzę Wam równie owocnego tygodnia i serdecznie pozdrawiam z dzikiego zachodu Polski :) A Ewie i Lidzi wielkie dzięki za kolejny miesiąc zabawy :) pa!

24 komentarze:

  1. Świetne zakładki. Nie wiem dlaczego, ale w pierwszej chwili ta z wężem skojarzyła mi się z Harrym Potterem.

    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ogrom rozmaitych zakładek, pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko jak dla mnie to biorąc pod uwagę Twoje dzieci a szczególnie ich ilość to jestem wzorem niedoścignionym. Nie wiem kochana kiedy Ty to wszystko robisz ale mam wrażenie że Twoja doba jest 3 razy dłuższa :-)
    Zakładki świetne i idealnie pasują do książeczek. Gratuluję przeczytanych książek. Stację Jagodno przeczytałam całą, polecam Ci jeszcze "To będą piękne Święta" bo to jest tak jakby podsumowanie, a właściwie przedstawione losy bohaterów sprzed Jagodna, wcześniej nie publikowane. Inne książki tej autorki raczej średnie do Jagodna się nie umywają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu to wlasnie dzieki Tobie przeczytałam stacje Jagodno, a to beda piekne swieta czytałam , przed 10 częścią ale nie było jej w bibliotece:) dziekuje za tyle ciepłych slow! Usciski !!!

      Usuń
  4. Super, ze Wasz czas obfituje w tyle lektur. Macie też to szczęście, ze macie gospodarkę i swój kawałek ziemi no i macie gdzie wyjśc z dziećmi. Trzymajcie sie ciepło i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, swoje podwórko to duzo w tym trudnym czasie ....

      Usuń
  5. Ja już wiem, Ty po prostu w ogóle nie kładziesz się spać. Musisz cały czas działać. A, że sprawia Ci to przyjemność to nie jesteś zmęczona. Miłość do dzieci Cię umacnia i oto jest sposób na tą całą dłuższą dobę. 🤩🥰😘Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie fajne zakładki stworzyliście.
    A co do książek, to jak najbardziej wszystko się Agatko zgadza, są kwiaty na K więc zaliczam :) Jak przeczytałas inne ksiązki, nawet te dziecięce to też zawsze możesz dopisac. Przeczytane jest, to się liczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dorzucę jak znajde czas Lidziu, dzieki za pozwolenie :)

      Usuń
  7. I tak podziwiam!
    Świetne zakładki, chociaż książek fantastycznych nigdy nie lubiłam, za to Dzieci z Bullerbyn - jedne z ulubionych z dzieciństwa. Całe Jagodno przeczytałam. Jest jeszcze 11 "To będą piękne święta", ale ten na razie nie mogę dostać.
    Przed zamknięciem bibliotek, chociaż o tym nie wiedziałam, zdążyłam wypożyczyć 12 pozycji, na szczęście mogę się wymienić z synową, w domu też mam zapas, których nie czytałam, więc może dam radę.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dobre dobre, masz Aniu faktycznie spory zapas :)

      Usuń
  8. Agatko, super zakładki. I wielkie brawa dla Jasia.
    Dzieci z Bullerbyn lubię do dzisiaj.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacyjne zakładki! Zdolna mama to zdolne dzieci :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zakładki i różnorodne:-) Wiadomo, każde dziecko ma inne zainteresowania :-) W Waszej gromadce nigdy nudno nie będzie, każdy swoje pomysły potrafi wykorzystać :-) Pozdrawiam cieplutko ten Dziki Zachód :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, na nude nie narzekamy :) dzieki Ewo za ciepłe słowa!

      Usuń
  11. Jak wychodziłam za mąż to myślałam, że Walczak to takie rzadkie nazwisko, a teraz co rusz to ktoś z "klanu"
    Agatko piękne zakładki:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😂
      Mam podobnie, Zawsze sie śmieje ze Baranów jak psów😂

      Usuń
  12. Wszystkie zakładki bardzo ciekawe :)
    Pozdrawiam serdecznie cała rodzinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!