28.04.2017

kartki przez cały rok-kwiecień

Najwyższa pora na ostatnie karteczki w kwietniu, u Ani jak co miesiąc :) Tym razem tematy wymyśliła dla nas Lidka z misiowego zakątka!


Na okolicznościowej kartce nie mogło zabraknąć misia, znaku rozpoznawczego Lidki bloga. 
U mnie w kwietniu było duuużo okazji żeby takie misiowe karteczki powstały zatem miłego oglądania życzę bo karteczek z misiem powstało sporo.










Karteczki z jajcem, w sumie w jego kształcie :)



Komunijne według mapki, chyba jeszcze napis dołączę bo tak chyba łyso....




i zzzz żłóbkiem. Też jest ich sporo ale to z racji, żę grafiki były więc niech już nie leżą kolejnych parę ładnych miesięcy.... litość !!!




 Sporawo tego ale tak z rozpędu jakoś poszło :)


36 komentarzy:

  1. Cudowne karteczki! A ilość jest doprawdy hurtowa! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój zapał do robienia kartek mnie zadziwia ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, zrobiłaś prześliczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko, jesteś niesamowita z tymi kartkami! znowu powstały przepiękne karteczki! pozdrawiam ciepło na weekend!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Madziu i rowniez przesyłam pozdrowionka:)

      Usuń
  5. Agatko nadal nie mogę wyjść z podziwu kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas. Jesteś niesamowicie dobrze zorganizowana , albo masz jakieś krasnale w domu :-)
    Świetne kartki wszystkie , ale szczególnie wpadły mi w oko dwie ostatnie .
    Pozdrawiam i dziękuję za udział w zabawie... podbijasz statystki świetnie !!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ach te statystyki! Dzieki Aniu za miłe słowa i ciepło sciskam:) no a krasnoludki paletaja sie pod nogami ale zeby byli pomocni w tych sprawach....

      Usuń
  6. Agatko świetne kartki....Ty to chyba masz ze 4 pary rąk:):)
    Najbardziej podobają mi się te z misiami - są słodziakowe:)
    Buziaki dla Was:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, chylę czoła przed Tobą. Kartki super i jak zwykle w rewelacyjnej ilości.
    Buziolki.

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne karteczki z misiaczkami słodkie

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, ile karteczek i jakie różne. Te z misiami to słodziaki.
    Pozdrawiam wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niemożliwa jesteś, jak się rozpędzisz to nie możesz się zatrzymać :). Dzisiaj moim faworytem jest misiek piłkarz.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Wszystkie karteczki są prześliczne, A ilość jak zawsze imponująca _ Pozdrawiam Cię Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to się czasem zastanawiam, czy Ty w ogóle sypiasz:-) Strasznie mi się podobają te dwie ostatnie karteczki, są bardzo w moim minimalistycznym guście;-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ile ciekawych karteczek :D

    Nominowałam Twój blog do Liebster Award - mam nadzieję, że przyłączysz się do zabawy :)
    Pytania tutaj: http://au-une.blogspot.com/2017/04/nominacja-liebster-award-nadrabiam.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje, juz byłam nominowana kiedys ale postaram sie i tym razem odpowiedzieć na pytania:)

      Usuń
  14. Ależ wysyp karteczek!
    Miśki górą :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki :-D Mnie najbardziej zachwyciły różnorodne wersje ze żłóbkiem :-D

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawsze mnie zaskakuje ilość kartek, ale podziwiam wszystkie:)
    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  17. No Agatko teraz, to zaszalałaś na maksa :).
    Ty już chyba nie potrafisz zrobić czegoś mało ;).

    Kartki są śliczne :).

    OdpowiedzUsuń
  18. Agatko mi jak zawsze brak słów na ilość zrobionych przez Ciebie karteczek. A ile misiaczków na tych karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!