10.05.2018

wielkanocne kartkowanie-maj

u Magdy kolejny fajny temat. W maju- pisanka :)


Zastanawiałam się nad pisanką, bo czy jajko to też pisanka ? Czy pisanką jest tylko pomalowane jajko, pełne czy puste.... miałam trochę tych pytań z których w rezultacie powstało trochę karteczek. Najbardziej podobają mi się to "łowickie" :)







i tu na zbiorowym zdjęciu. Jakoś tak dużo kolorystyki naturalnej... samo tak wyszło, stwierdziłam, że zużyję okładki od bloków.... nawet ciekawie to wygląda ;)


Karteczki już razem z innym wielkanocnymi kartkami czekają w kartoniku.
A ja dziękuję Magdzie za fajny temat majowego kartkowania :) papa !


40 komentarzy:

  1. Śliczne są!

    O ile mi wiadomo, pisanka to jajko ozdobione wzorkami. Pomalowane na jeden kolor to kraszanka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zawsze myslalam ze pisanka musi byc w środku pusta....wydmuszka ozdobiona :) człowiek uczy sie całe życie ! Dzieki :)

      Usuń
  2. super karteczki fajne kolorowe pisanki . Ja często na baze używam okładki od bloków

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne są ,mnie najbardziej zachwyciły przedostatnie ,wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super karteczki. Szybko się uporałaś Agatko.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo piękne karteczki Agatki,super zagospodarowałaś okładki z bloku 🙂
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne! Wyjątkowo udana seria :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko bardzo mi się spodobał pomysł wykorzystania okładek jeśli można to podpatrzę i skorzystam bo efekt jest bardzo naturalistyczny.
    Pozdrawiam serdecznie Agatko :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, świetne i różnorodne karteczki.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny ten zestaw karteczek, są ciekawe, kolorowe i różnorodne.

    OdpowiedzUsuń
  10. ĄŚliczne sa takie radosne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko! Super Karteczki, Za jednym zamachem masz Święta załatwione
    - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszxze nie załatwione ale duzo do przodu :)

      Usuń
  12. Ło matko ile jaj :) Super Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ wysyp jajeczek Agatko i naprawdę fajnych. Motywy ludowe zawsze dodają uroku i nie tylko na jajkach. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam wzory łowickie więc nietrudno zgadnąć, które kartki najbardziej mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne są Twoje karteczki, Najbardziej podobają mi się te ludowe, kolorowe, łowickie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Hehe...okładki kopert albo bloków to mój ulubiony materiał recyklingowy do kartek ☺☺super wyszły! I jak zawsze poważny hurcik ☺

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) czyli nie tylko ja zużywam wszystko do konca, fajnie :)

      Usuń
  17. no i piekny hurcik znowu u Ciebie , fajnie Ci wyszły te pisanki, zwłaszcza te folkowe.
    POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Całe mnóstwo ślicznych karteczek, podziwiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!