28.04.2020

SAL z Hobberią 2

Dziewczyny z KTM zaproponowały nam wspólne wyszywanie po raz kolejny :) 
Wzory do wyszywania użyczyła firma Hobberia.


Chciałam wyszywać motylki. Dostałyśmy wzory na email, poprosiłam o wydruk Męża ale wydruki nie były najlepsze, jedynie owca była dość czytelna więc cóż miałam zrobić, zabrałam się za jej wyszywanie i postanowiłam, że zrobię z niej kartkę na wielkanoc.
Do karteczki dodałam jajka i bazie oraz napis bo ta owieczka bardziej na psa wygląda ...


Więc jajka powinny dodać uroku i przypomnieć wielkanoc ;) Już nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłąm kartkę z hafcikiem więc DZIĘKI za mobilizację !
a tu podsyłam widok prawdziwych owiec, wraz z owieczką Weroniczką :)


Dziękuję za wspólną zabawę i serdecznie pozdrawiam!

22 komentarze:

  1. Owieczka pięknie wkomponowana w karteczkę została! Super :) Dziękuję za udział w naszym Salu. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Strasznie pracowita jesteś, podziwiam haft i karteczkę :) A Weroniczka na tle owieczek śliczna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wyszła ta kartka z owieczka. Weroniczka oczywiście przesłodka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No baaa:) słodziak to prawda :) dzieki Sylwia !

      Usuń
  4. Brawo Agatko, owieczka super. Ja wyszyała tylko jednego motylka, raz czasu brakło dwa wzory mnie nie zachwyciły. Za to Weroniczka rośnie jak na drożdżach Słodziak z niej.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna karteczka :) ale fajne zwierzątka tam macie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoja najmłodsza owieczka rośnie jak na drożdżach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale śliczne są wszystkie owieczki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Owieczka, owieczka. To znaczy już zaczynasz przygotowania do kolejnej Wielkanocy :)

    Weroniczka wcześnie się wdraża do pasienia owieczek ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak , przygotowania trwają cały rok 😂 A Wercia bardzo lubi byc u owiec ☺️

      Usuń
  9. Wspaniale podjęłaś ten temat. Brawo. Córeczka śliczna. Zdrówka Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna karteczka :-)
    Jak ten czas szybko biegnie, Weroniczka rośnie jak na drożdżach :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!