8.10.2019

inna niż zwykle (108)

metryczka, bo o niej mowa, wykonana na zamówienie dla chrzestnej Kazia- Eli. Bardzo chciała zamiast obrazka Aniołą Stróża, żeby był św. Kazimierz oraz więcej danych z dnia narodzin, 
plus data chrztu świętego.

Ramkę dostałam już dawno, od Marzenki-DZIĘKUJĘ ! Rozebrałam ją i pomalowałam na czarno.



Z racji większej ramki pomyślałam, że potrzebuje także większej czcionki, przynajmniej do imienia, napisałam do Moniki, u której widziałam piękne czcionki na metryczkach i chętnie się ze mną wzorami podzieliła, za co BARDZO dziękuję :)




Kolorystykę metryczki dopasowałam do kolorów na obrazku św. Kazimierza, czerń i czerwień.








Jestem zadowolona z ostatecznego efektu, a Wy co o tym myślicie ? Stópki fajne, no ale gdybym miała wyszywać takie metryczki zawsze to i ramki większe wiążą się z większymi kosztami no i czasowo byłoby dłużej. Ale raz na czas wyzwanie super !
 I najważniejsze, że Ela zadowolona i Kazik będzie miał fajną pamiątkę :) papa!

26 komentarzy:

  1. Agatko metryczka wyszła Ci idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała metryczka :)
    No i ramka dostała drugie życie :) Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko bardzo fajna ta metryczka w nowej odsłonie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Święty Kaziu świetnie się prezentuje i oprawę super otrzymał. Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  5. No to jest ekstra. I do tego wygląda jakby mały Kazio przeszedł się po tym płótnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna :) ma wspaniałego Świętego Patrona :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Łał Agatko Nowa wersja rewelacjna bardzo bardzo mi się podoba .
    I znów kolejne maleństwo
    na świecie. Agatko cieszę się że rameczka się nie marnuje .
    Pozdrawiam cieplutko i

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, troche musiała poczekac ale widocznie tak miało byc :)

      Usuń
  8. Agatko, przepiękna jest ta metryczka.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna metryczka! Dobrze czasem zrobić coś inaczej niż zazwyczaj!
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna metryczka. Cieszę się, że "literki" się przydały :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!