12.12.2017

kartki BN, przez cały rok i święta na okrągło 2017- PODSUMOWANIE

Ostatnio usiadłam i zrobiłam , na wzór Dziewczyn, małe roczne podsumowanie moich karteczkowych dokonań :) Jeśli chodzi o liczby to we wszystkich trzech karteczkowych zabawach brałam udział w każdym miesiącu i zrobiłam 185 kartek na Boże Narodzenie. Na pierwszym miejscu jest zabawa u Uli z liczbą 91 kartek, następnie zabawa u Ani z 52 kartkami i u Inki z 42 karteczkami...co oznacza, że najtrudniejsze tematy wymyśla Inka hehe :) A i muszę jeszcze dodać te poniżej 13 sztuk, więc końcowa liczba to 198:) sporo !!! 
A tu mój roczny brudnopis popisany przez Zosinke :)


Przechodząc do podsumowujących karteczek...są wykonane w większym formacie, dlaczego??? Dostałam od mojego M 12 pięknych zielonych kopert w takim rozmiarze, no i nie mogły się zmarnować :) każda z kartek zawiera w sobie trzy tematy z danego miesiąca... Miłego ogladania życzę a Dziewczynom: Ani, Uli i Ince jeszcze raz wielkie dzięki za świetną robotę!!!

STYCZEŃ- u Ani było bingo- zielony, napis, czerwony, u Uli- jemioła 
a u Inki miało być clean&simple i chyba jest :)


LUTY- u Ani biała śnieżynka, u Uli piernik a u Inki choinka + nuty lub litery z książki czy gazety. 
Z gazety wycięłam choinkę a z pierniczków jest łańcuch :)


MARZEC to ośnieżone drzewo z brokatem u Ani, rękawiczki u Uli i patchwork u Inki. U mnie patchworkowa baza a brokat na rękawiczkach, ośnieżone drzewa chyba widać 
na okrągłym obrazku z napisem :)


KWIECIEŃ- u Ani żłóbek u Uli mapka a u Inki inspiracja wiankiem. Może ta inspiracja wiankiem nie do końca mi wyszła ale się naprawdę starałam sprostać tym trzem wymaganiom :)


MAJ- u ANi-bombka, u Uli-serce a u Inki -miało być w bieli i czerwieni. I powstały bombki/serca oklejone czerwono-białą serwetką w renifery, plus tasiemka w tej samej kolorystyce.


CZERWIEC- aniołek u Ani, ptaszek u Uli i przepis u Inki. Według przepisu miały być trzy różne papiery plus baza, w tym trzy prostokąty różnej wielkości, ja widać są. Do tego jedno koło serwetka w prawym górnym rogu, napis, obok koronka i trzy półperełki na sukience aniołka. 
A ptaszek usiadł na gwiazdce :)


LIPIEC- u Ani miała być laska-cukierek, u Uli św. Rodzina lub Maryja z Dzieciątkiem a u Inki rurki do picia lub patyczki od lodów. I moja interpretacja poniżej:


SIERPIEŃ- U Ani szopka i kolor zielony (baza kartki i pojedyncze elementy) u Uli szopka a u Inki doniczka i u mnie gwiazdy betlejemskie w doniczce.


WRZESIEŃ- u Ani czarno-biały, z wyjątkiem bazy, która musiała być ze względu na wymagania u Inki wszystko jest czarno białe, u Uli trzej królowie, są w górnym prawym rogu, i u Inki wybrałam kremową bazę, kropki i jest kokarda, gwiazdki i prezenty, które niosą trzej królowie.


PAŹDZIERNIK- bałwan u Ani, dzieci u Uli i złoty i srebrny u Inki. Nie było łatwo ale jest....


LISTOPAD- u Ani to konik na biegunach, u Uli zaśnieżony domek a u Inki 
inspiracja kolędą: "Do szopy, hej pasterze". I widać poniżej ośnieżony daszek i śpiewające aniołki.... 
i koniki obok napisu.... więc taki zestaw :)


GRUDZIEŃ- Trochę Inka pomieszała mi szyki, bo wymyśliła mini karteczki, 
akurat z tej dużej dało się wyciąć 10,5cm dwie. I tak powstały karteczki mini do Inki, z dzwonkiem do Ani i z ptaszkiem do Uli.




Bardzo się cieszę z efektów roku, który się kończy ! Dzięki jeszcze raz za Wasz trud Aniu, Ulo i Inko i pozostałym uczestniczkom dziękuję za wspólną zabawę :)

pozdrawiam ciepło !


32 komentarze:

  1. Niezła statystyka, gratulacje:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, narobiłaś kartek w niesamowitej ilości! Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O matulu, tyle kartek przez cały rok i jeszcze te 12 na koniec. Super połączyłaś wszystkie 3 zabawy dziewczyn na tych karteczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko jesteś jak zawsze niesamowita , połączyć 3 zabawy i zrobić z nich jedną kartkę to nie lada wyzywanie. Jak widać dla chcącego nic trudnego . Poradziłaś sobie wyśmienicie!!
    Gratuluje, wszystkie kartki sa cudne!!
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję Ci za całoroczne kartkowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Aniu i za ciepłe słowa i za rok zabawy :)

      Usuń
  5. Piękne kartki i zaskakująca ilość, gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, podsumowanie - pokłony! a kartki z miksu wytycznych - to już wisieńka na torcie! pozdrawiam Was cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko, wielki, ogromny szacun:) Te kartki sa rewelacyjne i świetnie udało Ci się połączyć trzy zabawy.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Swietne, mam kilka swoich faworytów ale powiedz co Ty z taka iloscią kartek zrobisz? Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wysyłam spora ilosc ja i spora moja mama, cześć przekazałam na rożne charytatywne akcje, jeszcze jest kiermasz swiąteczny w gminie i w szkole dzieciarnia zbiera kase...jest sporo miejsc gdzie mozna pomoc, szkoda ze znaczki sa takie drogie...

      Usuń
  9. Agatko! Świetny Pomysł żeby na koniec zrobić Karteczki z wszystkich zabaw razem, Fajnie one Ci wyszły,Fajne podsumowanie , A ilość imponująca - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale urobek i do tego sliczny. Oj masz dziewczyno talent i zacięcie.Gratuluję i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Agatko!!!! Jesteś cudowną osobą! Mimo, że jak sama napisała u Inki najtrudniej to Ty połączyłaś nasze zabawy! Wspaniałe podsumowanie! Dziękuję CI za wytrwałość i wspólny rok kartkowania :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko no podziwiam Cię, tyle kartek, pracy i pomysłów pokazałaś, choć ta z lipca mnie najbardziej sie spodobała
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzisz, a tyle nad nia myslalam, te rurki mi nie pasowały ;) dzieki i sciskam!

      Usuń
  13. Wow! Agatko, zaszalałaś! Niezła ilość kartek!
    Trzeba przyznać, że udział w całorocznych zabawach mobilizuje.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!