2.11.2017

dla Kordiana (88)

tym razem też uważam że to rzadkie imię. Również na zamówienie
 już poleciała pocztą polską w świat :) 


I przyznaję się szczerze, że mam jakiś przesyt metryczek póki co. Nie to, że mi się znudziły ale ten ostatni czas jakiś jest dla mnie trudniejszy jeśli chodzi o wyrabianie się w czasie, co mnie męczy i sporo tych metryczek było więc no taki przesyt mam.... co nie zmienia faktu, że jak będzie okazja to powstaną kolejne :) A ta, to 18-ta metryczka w tym roku :)

Pochwalę się też naszym wczorajszym świętowaniem z maluchami, co Wy na taki sposób spędzania Święta Wszystkich Świętych ??? :) Mi i maluchom było miło :)





ściskam ciepło choć za oknem deszczowo !!!


30 komentarzy:

  1. Przy takiej ilości metryczek, jaką wyprodukowałaś w tym roku, to wcale się nie dziwię, że masz przesyt ich :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agaciu, kolejna piękna metryczka. Imię Kordian rzadkie, to fakt, ale brzmi bardzo romantycznie.
    Wspaniale świętowaliście Uroczystość Wszystkich Świętych. Jeszcze obrazek ze świętą Zofią by się przydał:)
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No wlasnie Zofii nie było...ale mała nie rozpaczała :)

      Usuń
  3. Nie dziwię się, że masz przesyt:) ilość metryczek imponująca ale znając Ciebie na pewno kolejnej nie odmówisz:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Super świętowaliscie ten wyjątkowy dzień. A metryczki no cóż piękne ale nie dziwie się ze masz przesyt, przecież co rusz u Ciebie na blogu metryczka haha ale wiem ze jak za dwa dni ktoś zapuka żebyś wyszyla kolejna to i tak ją wydziergasz;-) Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz zdolne i pracowite dzieci,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szalejesz, tyle metryczek to i może się znudzić. Świetny pomysł na zabawę z dziećmi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No chyba bym tez miała przesyt metryczek . Ja to wogóle nie lubię wyszywać tych samych wzorów kolejny raz .
    Przedszkolaki się spisały na medal, pięknie pokolorowane rysunki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To chyba jedyny wzór który powtarzam tyle razy;) sciskam!

      Usuń
  8. Agatko! Nie dziwię się że masz przesyt tych metryczek , Ciągle jedno i to samo to nudzi, Wczorajszy dzień spędziliście wspaniałe i Duże brawa dla dzieci, Rysunki Cudownie pokolorowane - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie Święci u Was pobalowali, a mówią, że tak jest tylko w niebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. I tak Cię podziwiam, ja bym po pierwszej powiedziała nie, nie lubię powtarzać tego samego wzoru, oj nie! a metryczka i tak piękna, a prace plastyczne jeszcze lepsze! pozdrawiam cieplutko całą rodzinkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwierz mi Madziu ze ja tez poza metryczka rzadko cokolwiek wyszywam ponownie :)

      Usuń
  11. Ja Cię niezmiennie podziwiam, że CI się w ogóle chce tyle tych metryczek haftować, że zawsze masz na to czas i siły. Ja nie lubię powtarzać wzorów, więc dla mnie to by była męczarnia :) W bardzo fajny sposób spędziliście ten dzień i najważniejsze że razem, tak rodzinnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnych masz w domu tych małych Świętych :) Metryczka cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna metryczka, a że któraś tam z kolei - no cóż, czasem tak bywa. Jest potrzeba, się robi :)
    Bardzo fajnie u Was, świątecznie, twórczo i rodzinnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniale spędziliście dzień.
    Ilosc metryczek powalająca, Kurcze to prawie dwie na miesiąc. Przypuszczam, że i więcej dałabyś radę 😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!