10.11.2017

wiklinowy kosz

kosz, bo koszyk byłby trochę mniejszy. I wykonany faktycznie z wikliny, tej prawdziwej. Byłam na warsztatach a naszym Miejskim Domu Kultury i plotłyśmy tam trzy po trzy hehe... także z wikliny :) Powiem Wam, że to świetna sprawa, mimo tego, że trzeba włożyć w to plecenie sporo siły rąk, głównie palców ale efekt niesamowity ! Co prawda musiałam znaleźć opiekę do dzieci na 5h.  ale było warto !!! No to zapraszam do mojej fotorelacji, jak od początku powstawał mój kosz.








Jak widzicie, do kosza mieści się Zosia, więc jest spory ;) Cieszę się, że i naszej córeczce przypadł do gustu hehe... teraz czekam na wyschnięcie, pewnie będzie lżejszy i będą większe dziury :)



I sesja na podwórku w jesiennych tonacjach:





I jak Wam się podoba ??? Mnie bardzo i nie chcę poprzestać tylko na tym !
pozdrawiam ciepło !!!


44 komentarze:

  1. Wygląda świetnie, nawet bez słodkiej zawartości ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko szacun.. co prawda z papierowych rurek co nieco uplotłam ale z prawdziwej wikliny nigdy. Wyszedł Ci ten kosz rewelacyjnie !! Zresztą jak widać Zosi się też spodobał. Gratuluję !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu i polecam prawdziwa wiklinę, świetna sprawa :) sciskam!!!

      Usuń
  3. Agatko! Piękny koszyk, Zosi widać bardzo się spodobał - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Upleść dno z papierowej wikliny wymaga trochę wprawy a Ty Agatko świetnie sobie poradziłaś z prawdziwą wikliną- szacun!
    Mnie sie bardzo podoba
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny koszyk a zawartość niezwykle urocza.Gratuluję kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  6. O raju, jesteś kobietą wielu talentów !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam kosz z przyjemnością :) Jest świetny - gratuluję talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko, chyba nie ma rzeczy, której byś nie potrafiła. Kosz jest super, a jego zawartość to wisienka na torcie.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sa Gosiu, sa takie rzeczy:) ale dzieki za miłe słowa, sciskam!

      Usuń
  9. Kosz cudny i tylko 5 godzin potrzebowałaś by go upleść? Agatko zapisuję się na warsztaty u Ciebie. Uplotłam kiedyś kilka koszyków z wikliny papierowej, moim marzeniem jest popracować z prawdziwą wikliną.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mariolu polecam prace z prawdziwa wiklina, nie jest to aż takie trudne a jakim sie jest zadowolonym z efektu ;););)

      Usuń
  10. super kosz Ciężko się robi z wikliny ja jak robiłam na warsztatach to nigdy docisnąć nie mogłam . Myliłam się tez w splocie trzy witki i która kiedy idze??

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie Ci poszło. Kosz wygląda super.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest super. Wielkie gratulacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kosz jest po prostu super!
    Wiklinowe kosze przypominają mi mojego dziadka - on też takie wyplatał ale niestety nie zdążył mnie tego nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie dlatego chce jednego pana u mnie zaprosić do nauki, juz sie zgodził, czekam tylko na wiklinę :)

      Usuń
  14. Fantastycznie wyszedł Ci ten koszyk! Zdolniacha z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyszedł super, masz ukryte talenty :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam wikline. A koszyk wyszedł Ci świetny. Zosia uroczo zaznaczyła że i jej się bardzo podoba.
    A dla Ciebie...chyba nie ma rzeczy niemożliwej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dzieki za wiarę we mnie ale sa rzeczy za ktore nawet sie nie biorę:) dzieki za odwiedziny, sciskam!

      Usuń
  17. I to się nazywa talent, za co się Agatko nie złapiesz, świetnie Ci wychodzi. Kosz prezentuje się świetnie. A zdjęcia Zosiulki są rewelacyjne i zawsze nastrajają optymistycznie, dzięki Jej super uśmiechowi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny kosz zmajstrowałaś. Podziwiam. Zawartość kosza najpiękniejsza 😘A takie warsztaty to super sprawa 😃

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana szacun ogromny
    A Zośka zachwyca ten swoim rechotkiem 😍 buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi, dzieki Anitko i miło ze zajrzalas do mnie:)

      Usuń
  20. SUPER koszyk! Ale Ci zazdroszczę, zawsze chciałam spróbować prawdziwej wikliny:-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!