28.11.2017

żółto-czarne barwy

Oj, działo się w weekend i w piątek. Na ostatnią chwilę, jak zawsze, wpadają najlepsze pomysły i te do nich właśnie należą... a realizacja trwa.... W sobotę drużyna piłkarska z naszej wsi organizowała andrzejkową zabawę i na niej loterię fantową a poniższe misie były jako nagroda. Postanowiliśmy je "ubrać" w klubowe barwy a że zima za pasem to postwały czapki i szaliki dla misiów.


 Po lewej miś ubrany całkowicie przeze mnie, po prawej szalik wykonałam ja, czapkę-koleżanka.


Do tego powstał duży szalik dla "ludzi" a koleżanka zrobiła czapkę. Poniższy zestaw robiłyśmy obie na drutach a ubranie dla misiów ja robiłam szydełkiem, koleżanka na drutach. Popatrzcie jak są kolory przekłamane, po lewej bez po prawej z lampą....


Do tego upiekłam pyszne ciasta, polecam poniższy pomarańczowy placek, przepis TU


i ten, kiedyś już polecałam,  zmodyfikowany bo polany czekoladą 
i z większą ilością bakalii, przepis TU.


Cieszę się, że zabawa się udała i że swoje "trzy grosze" do niej dołożyłam :)

pozdrawiam Was ciepło :)




24 komentarze:

  1. tak mi się skojarzyło z pszczółkami, gratuluje narodzin Tereski, niech się zdrowo chowa na Waszą pociechę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne wdzianka dla misiów- wygladaja jak pszczółki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ pięknie te misie ubrałyście :) A ciacha jakie pyszne, aż ślinka pociekła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko! Chyba nie przestaniesz mnie zadziwiać, Misie pięknie udekorowane, Kompleciki są Śliczne, Kolory ładnie pasują do Siebie - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  5. Miśki jak prawdziwe pszczółki, Tempo masz zabójcze i niespożytą energię. Gratuluję Tereski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Szaleństwo twórcze u Ciebie! Podziwiam niezmiennie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko świetne te ubranka dla misiów, skojarzyły mi się z pszczółką Mają :-) Dzięki za linki do tych pyszności. Cieszę się , że imreza Wam sie udała.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczne zimowe okrycia dla misiaczków. Gdzie ty znajdujesz czas??

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo pomysłowe. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale super, przypomina mi pszczółkę:)Placek bardzo kuszący:)
    Buziaczki, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wspaniałe ubranka! Nawet pluszaki przygotowane do zimy:) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł, aby ubrać pluszaki - powstało coś wyjątkowego :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!