9.12.2016

osamotniony dzwonek

z papierowej wikliny. Powstał jeden jedyny... myślałam o kolejnych ale nie mam kiedy już skręcać rurek hehe :) może w przyszłym roku pójdzie lepiej, najważniejsze że spróbowałam, ja jestem zadowolona :) Ten wyszedł mi trochę krzywo, no ale jak na pierwszy raz nie jest beznadziejnie więc podaruję go komuś :) Ale zdjęcie ciężko mu zrobić.....




rurki są zrobione z brzegowej strony gazety więc nie musiałam go malować a w środku żółty koralik na sznurku i kokardka  z tasiemki do zawieszenia.


U nas deszczowo i ponuro, więc życzę sobie i Wam słoneczka i kolejnego twórczego dnia !!! :)


44 komentarze:

  1. Fajowy - robiłaś go na formie?

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny dzwoneczek, może w przyszłym roku uda się dorobić mu towarzyszy :)Pozdrawiam Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe Gosiu, bo przyjemnie sie go tworzyło:) sciskam:)

      Usuń
  3. Super Ci wyszedł , ale jak pomyślę ile tych rurek się na skręcałaś to już mnie paluszki bolą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny dzwoneczek, wprost jak od sań świętego Mikołaja.
    U mnie też leje:(
    Buziaczki dla Ciebie i dzieciaczków:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uroczy dzwonek :-) ja mam w planie wianek robić:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uroczy dzwonek :-) ja mam w planie wianek robić:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Anitko ! Wianki też niedługo pokażę na blogu hehe :) Fajna sprawa !

      Usuń
  7. Prześliczny!!!Pozdrawiam gorąco:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) dziekuje! I rowniez przesyłam pozdrowienia!

      Usuń
  8. Agatko! Pięknie Ci Wyszedł ten Dzwoneczek - Pozdrawiam Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko jakiś samotny ten dzwoneczek to bardzo dobry początek koniecznie musisz zrobić jeszcze takie dzwoneczki. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale fajny:-) Jak ja dawno nie plotłam (nie licząc głupot :-)) No i przypomniałaś mi, że mam gdzieś taki jeden, tylko gdzie...? Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno skrzętnie zakamuflowany hehe:) dzieki Olu i sciskamy!:)

      Usuń
  11. Agatko jestem pod wrażeniem Twoich umiejętności:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Praktyka czyni mistrza. Ten jest piękny, kolejne będą idealne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak praktyka to jest to!:) dziekuje ślicznie!

      Usuń
  13. Dzwonek wyszedł śliczny i koniecznie jeszcze kiedyś zrób takie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Najtrudniejszy pierwszy krok :) Dla mnie i tak jest bardzo ładny, bo ja takiego nie potrafię :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podziwiam, może samą technikę robienia rzeczy z papierowych rurek bym jakoś ogarnęła, ale jak pomyślę o ich zwijaniu, to mi się odechciewa :) Dzwoneczek wyszedł Ci bardzo sympatyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dzwoneczek uroczy! pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!