14.12.2016

bombki

baza kula styropianowa, kula-dosłownie bo zamówiłam takie wielkie że jak je zobaczyłam, to złapałam się za głowę, ale cóż !!! W tym roku zrobiłam dwie, może za rok powstaną kolejne a przecież kule się nie zepsują :) hehe :)






Ta bombka jest wykonana z rurek w jednolitych kolorach, zrobionych z marginesów gazet, dodatkowo niebieski pasek na środku, na którym przykleiłam perłowe serduszka i okrągłe cyrkonie i wstążka do koloru żeby było na czym zawiesić bombeczkę :)

 


Tą kolorową pomalowałam na biało, połowa jeszcze jest obrokacona i do tego czerwone wstążeczki.




Obie już są u nowych właścicieli, będą ozdobą zbliżających się ŚWIĄT !!!
miłego dzionka Wam życzę :)



32 komentarze:

  1. Świetny pomysł :) bombki rewelacyjne i piękne i duuuuze :) będą się pięknie prezentowały na święta.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko, produkujesz w takim tempie, że nie nadążam komentować ;)
    Podobają mi się i gwiazdeczki i bombki wiklinowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie no kochana idziesz z tą wiklina jak burza. Przepiękne Ci one wyszły.
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No teraz to jestem mega zaskoczona... pierwszy raz widzę takie bombki i musze powiedzieć, że pomysł jest genialny !!!! Ta druga z tym niebieskim paseczkiem jest super . Gratuluje pomysłu i zachodzę w głowę jak Ty je zaczynałaś , bo kompletnie nie widzę początku rurek osnowy.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu zaczyna sie tak jak spod kosza, proste jak drut:) napisze Ci e-mail:) sciskam ciepło i cieszę sie ze Ci sie podoba hehe:)

      Usuń
  5. Agatko, wiklina u Ciebie wymiata, super pomysł i świetne wykonanie! pozdrawiam ciepluteńko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo były rurki:) teraz muszę kolejny zapas nakręcić:) Hihi ! Dzieki Madziu i sciskam!

      Usuń
  6. Świetne! Pierwszy raz widzę bombki z papierowych rureczek. Wyglądają bardzo fajnie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu! Wyglądają fajnie i robi siebie łatwo:) sciskam!

      Usuń
  7. Agatko, wspaniałe bomby:)
    Buziaczki serdeczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Agatko bardzo pomysłowe i oryginalne. Bombkę pierwszy raz widzę. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko! Wspaniałe są te Bombki, Ta Biało- Niebieska jest świetna - Pozdrawiam Cię Cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  10. Jesteś bardzo pracowita. Piękne bombeczki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takich bombeczek to ja jeszcze nie widziałam, ale sobie to fajnie wymyśliłaś i super zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne bombeczki Agatko, bardzo mi się podobają:-)
    Pozdrawiam serdecznie:-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne! Podziwiam, że sobie z kulą poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!