21.12.2016

świąteczny wianek

Poniżej pierwszy w moim wykonaniu wianek z papierowej wikliny. poszedł na któryś z kiermaszy.








Nie miałam dużo ozdób ale coś tam przyczepiłam. Rurki były białe, wykonane z marginesów gazet.


Ale spodobało mi się to, nie tylko mi, bo dostałam dwa zamówienia i wykonałam kolejne.
Pierwszy grubszy był dla Cioci, która chciała tylko bazę, ozdoby ma wykonać sama :)

Najpierw skręciłam świetne cienkie rureczki z książki telefonicznej panorama firm.


a potem wiadomo :)



Drugi cieńszy poleciał do Hani...


 

Powiem Wam, że bardzo fajnie się je plecie, byle mieć gotowe rureczki, nawet malowanie
i lakierowanie nie jest takie złe :) A efekt końcowy całkiem całkiem :) no to PA !!!


18 komentarzy:

  1. Ale CI to plecenie nieźle idzie. Wianuszki są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko! Cudowne Wianuszki - Pozdrawiam Goraco

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem Ci super.
    Rurki cieniutkie równiutkie, a polaczenie w wianku niewidoczne - zazdraszczam :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) hehe dzieki Anitko, uczę sie od najlepszych, dzieki za Twoje rady!!! Sciskam:)

      Usuń
  4. Śliczne wianuszki!
    Cudownych Świąt, Agatko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Iwonko! Sciskam świątecznie Kochana!!!

      Usuń
  5. Agatko, podziwiam cierpliwość i precyzję - wianuszki są super.
    Buziaczki:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne wianki! Kiedyś jeden to nawet sama uplotłam - trochę był krzywy, ale i tak byłam z siebie dumna :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tajfunami z takich poczynań jest nie do opisania!!!:)

      Usuń
  7. muszę kiedyś spróbować bo dotąd tylko podziwiam papierową wiklinę, świetne wianki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny wianek :)
    Fajne wykonanie :***

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!