23.05.2015

wyniki candy


Co prawda dzień dziecka nie jest jeszcze dzisiaj ale takie były zasady candy żeby właśnie zdążyć z prezentem na ten dzień i dlatego dzisiaj ogłaszam wyniki :)

Najpierw wydrukowałam Wasze zgłoszenia, zgłosiło się 14 osób,
dziękuję Wam Kochane Dziewczyny ! 


Następnie poskładane karteczki wrzuciłam do pojemniczka


moje maszynki losujące niestety nie dały się ustawić razem do zdjęcia ale losowanie chętnie chłopcy zrobili :) Zatem tak jak losowali według kolejności:

JASIU chciał być pierwszy



 i wylosował : Czarną Damę z Misiowego Zakątka, Lidziu gratuluję ! 
Do Ciebie wędruje zestaw 1



Następny był KAROL



Wylosował Agnieszkę z otwartej szuflady, GRATULUJĘ ! 
i Agnieszko zestaw 2 dla Ciebie



A ostatni PAWEŁEK, największą frajdę miał z wyrzucania papierków z losami ale w końcu jakiś sobie w rączce zostawił 




i wybrał Le Chat Noir z szydełkowych chwil , Madziu gratuluję !
 i do Ciebie powędruje zestaw 3



Ja natomiast wylosowałam:


Anitę z moich pasji, której gratuluję i Anitko dla Ciebie będzie przesyłka niespodzianka :)



A tu przerywnik chłopcy w całej okazałości:



Zatem dziewczyny wszystko już jasne, wylosowanym jeszcze raz gratuluję i czekam na Wasze adresy do wysyłki na e-mail: baran.agata@vp.pl żebym mogła w poniedziałek powysyłać prezenty a wszystkim uczestniczkom BARDZO DZIĘKUJĘ za udział w moim pierwszym candy !!! 
Emocje u mnie były niesamowite :) Bawiłam się świetnie !!!
A i wspaniałego wiosennego weekendu WSZYSTKIM życzę !

8 komentarzy:

  1. ale fajnie :) bardzoooooooooooooo się cieszę z wygranej :)
    zapraszam na candy do siebie :)
    adres już wysyłam na maila!
    DZIĘKUJĘ!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje dziewczynom, które miały szczęście i zostały wylosowane przez maszyny losujące

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym wszystkich obdarować.... zabawa mi się spodobała więc z pewnością przygotuję za jakiś czas kolejne candy, zapraszam do odwiedzin bloga i życzę wspaniałych wiosennych dni :)

      Usuń
  3. O jak milutko:) dziękuję ślicznie:) i również życzę wspaniałego weekendu:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale niespodzianka, super ciesze się Agatko ogromnie i bardzo dziękuję tym małym słodkim rączkom, które mnie wylosowały :) Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!