8.09.2015

zakładka z Paryżem i wyróżnienie



Serwetkę z Paryżem dostałam od Beatki z Chóru Mariańskiego, w którym kiedyś śpiewałam. 
I rozmawiając z Beatką okazało się że znamy ja wirtualnie a Beata na żywo jedną z blogerek..... mianowicie Majalene :) Nie specjalnie weszłyśmy z Beatą na ten temat blogowy ale bardzo się cieszę bo coś mnie więcej łączy z Magdą no i po raz kolejny przekonuję się że świat jest mały !!!!



a wyróżnienie dostałam od Reni- BARDZO DZIĘKUJĘ !!!

i moje odpowiedzi na Reni pytanka:

1. Dlaczego powstał Twój blog?
To był odruch, od lat coś robię, nie wszystko niestety fotografowałam dlatego stwierdziłam że sieć będzie najlepszym miejscem do tego żeby mieć to wszystko w kupie i zawsze dostępne.

2.Czy uważasz że spełnił Twoje oczekiwania?
Wielkich oczekiwań nie miałam, z pewnością nie myślałam o tym że tak bardzo się w niego zaangażuję i że będę brała udział w różnych zabawach, wyzwaniach i wymiankach. Chyba blog przerósł moje oczekiwania !!!

3. Czy bardziej cenisz "elegancką prostotę" czy wolisz blogi z duża ilością grafiki i muzyką?
Zdecydowanie wolę prostotę, lubię podglądać piękne zdjęcia a za muzyką w tle nie przepadam....

4. Czy negatywne komentarze są dla Ciebie czynnikiem do zastanowienia się nad publikowaną treścią?
Każdy komentarz i uwagę sobie cenię, i o gustach nie ma co dyskutować bo jednemu coś się może podobać innemu nie ale uwagi wszelakie są dla mnie pomocne bo mogę udoskonalać to co robię.

5. Jak reagujesz na hejty? Irytacją, śmiechem czy lekceważeniem?
nie byłam jeszcze w takiej sytuacji więc nie mam co gdybać.

6. Czy przeglądasz statystyki w blogerze?
bardzo rzadko

7. Czy konieczność zamknięcia bloga byłaby dla Ciebie wielkim wyrzeczeniem?
jak z każda ważną rzeczą w moim życiu pewnie byłoby mi ciężko ale jak mus to mus.

8. Czy nominacja do LBA ma dla Ciebie jakiekolwiek znaczenie?
Jest mi miło i przyjemnie że ktoś docenił moją twórczość i zna mojego bloga skoro go nominował:)

9. Czy uważasz, że publikowanie postów nawet wtedy gdy nie ma się nic do powiedzenia jest słuszne?
Uważam że blog jest dla prowadzących głównie a to czy są zainteresowani by do niego zaglądać to jest inna kwestia. Ja chętnie zaglądam na blogi gdzie się czegoś nowego dowiem, zobaczę coś ciekawego, lubię podglądać twórczość innych.

10. Czy założenie bloga wniosło do Twojego życia jakąkolwiek wartość ?
Oczywiście że tak, wiele fajnych znajomości, wymianę doświadczeń, nauczyłam się nowych technik, no i mam coś SWOJEGO :)

Pytanie są fajne dlatego podaję je dalej i nominuję:
1. Agatę
2. plakatowke
3. oliwkowe pasje
4. aniutkę
5. Kasię
6. Ilonę
7. Kasię
8. Hanulka
9. Basię
10. i Milenę

Dziękuję za zabawę i życzę miłego dzionka !

p.s. przepraszam za to białe tło, nie potrafię tego poprawić....

2 komentarze:

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!