30.01.2016

karteczka wielkanocna etap 1

U hubki trwa wielkanocne przygotowywanie karteczek i ja się do zabawy zapisałam, 
w tym tygodniu pierwszy jej etap:



i u mnie jest pęknięta skorupka i trawka....

Nie przepadam jakoś za wykonywaniem wielkanocnych karteczek, chciałabym to polubić i może w końcu się uda ale póki co wykonuję tak jakoś bez specjalnej radości.... mimo wszystko cieszę się że zapisałam się do tej zabawy bo mam motywację i przynajmniej część karteczek będzie ręcznie wykonanych :)

11 komentarzy:

  1. Świetna karteczka.Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niby prosta kartka, ale ma w sobie dużo uroku, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie wkomponowałaś jajko do trawy, podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  4. O jak fajnie Ci wyszło, ja też przed chwilą skończyłam swoją robić, to się jutro pochwalę, bo dziś już za ciemno żeby zrobić zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ta kartka jest fajniutka :).

    Grzywka kurczaczka mnie rozbroiła :).

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!