7.11.2016

smakowicie

z dynią w roli głównej. Tak minął nam weekend ! Bo u nas w pełni wykorzystujemy tegoroczne dyniowe plony, no i eksperymentuje w kuchni !  Tym razem zrobiłam ...

Najpierw chyba takie klasyczne ciasto z surowej dyni, startej na tarce, prosto i smacznie, w keksówce. Nie miałam orzechów to dałam ziarna słonecznika... Nawet po dwóch dniach świeże.


Potem poszły w ruch ciasteczka, żeby zaangażować chłopców. Rozbijali czekoladę młotkiem do kotletów, ale była zabawa, a jak czekolada po mistrzowsku pokruszona !!! :) Poszły migiem !


A na koniec stwierdziłam, że spróbuję jakiejś dyniowej tarty. Spód zrobiłam ten swój klasyczny 300g mąki, 200g masła i jajo a farsz w tego przepisu. PRZEPYSZNE CIASTO !!! No dosłownie niebo w gębie !!! Ja je uwielbiam i z pewnością będę robić, pycha !!! Nawet sąsiad się załapał i pochwalił :)



Częstujcie się zatem !!!


A z Karolem przesyłamy wszystkim pozdrowienia, szczególne wędrują do Dziadków z Tarnowa :)



14 komentarzy:

  1. Agatko! Ale Świetne i Smakowite Wypieki i jaka ilość - Pozdrawiam Cię i synka

    OdpowiedzUsuń
  2. Pani Agato może wyśle pani karteczkę dla chorej Martynki która bardzo lubi dostawać kartki Martynka lubi konie

    Martynka bardzo lubi dostawać kartki pocztowe to jej jedyne okno na świat i możliwość poznawania nowych ludzi i miejsc. O Marzycielskiej Poczcie powiedziała nam pani pracująca w sklepie w naszej miejscowości. Pomyślałam że gdy zgłoszę Martynkę i dostawałaby kartki od wielu osób była by bardziej szczęśliwa i dało by jej to więcej siły do walki z chorobą z którą będzie musiała się mierzyć do końca swojego życia. Ja sama wychowuje Martynkę (jej tata zostawił nas gdy Martynka miała roczek) i czasami jestem bezsilna. Dlatego postanowiłam zgłosić Martynkę do Marzycielskiej Poczty.

    https://marzycielskapoczta.pl/martynka-kurek/ tu jest adres pocztowy chorej Martynki która bardzo lubi konie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz zapoznałam sie z ta informacja! Dziekuje, postaram sie cos stworzyć dla Martynki! Pozdrawiam:)

      Usuń
  3. Ale smakowitości, o mniam mniam :0)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj kusisz tymi pysznościami:)
    Apetyczne ciasta i cicha:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Ależ mi zrobiłaś, chyba się jutro skuszę 💐
    Tulaski dla Zosi i kaskadera:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Anitko a i daj znac czy Tobie tez zasmakuje;) papa!

      Usuń
  6. Agatko, pożarłabym wszystko do ostatniego okruszka:)
    Buziaczki dla Ciebie i Wspaniałej Rodzinki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego juz nie ma ale zapraszam to cos wynoszę:) sciskamy!!!

      Usuń
  7. Ale mi to smakowitości serwujesz z samego rana. Ta tarta wygląda wyśmienicie. Nie wiem czemu tak mało popularna jest dynia. jest przecież bardzo zdrowa i pyszna. Zrób jeszcze do słoiczków w occie lub zupkę krem z dyni . O Matko alem się głodna zrobiła :-)
    Miłego dnia Agatko i tulaski dla dzieciaków.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje Aniu! W occie przepis gdzieś mam no a ta zupę krem planuje...:) i masz racja pyszna jest!!! Sciskamy!

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!