4.12.2017

kartki BN- grudzień

u Uli w tym miesiącu lajtowo- temat do samodzielnego wyboru z całego roku. Wybrałam temat z listopada, zimowy domek bo komputer wciąż kaput i korzystam z innego gdzie nie mam zainstalowanej drukarki a takie grafiki miałam w zapasach.


I u mnie w dwóch odsłonach, zimowy domek i domek dla ptaszków oprószony śniegiem, 
to też domek, prawda?




Rodzinna fotka i lecę karmić żabkę :)


Dzięki Ulo za kolejny rok świetnej zabawy i mobilizacji. A kiedy ten rok minął tak szybko ? Bawiłam się świetnie, uściski dla wszystkich !


27 komentarzy:

  1. Niesamowita kobieta !! Kiedy Ty to robisz to nie wiem , chyba z Tereska przy piersi :-)
    Karteczki cudne jak zawsze u Ciebie.
    Buziaczki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy piersi z Tereska to szydełkuje, próbowałam haftowac ale idzie gorzej ...:) sciskam!

      Usuń
    2. Ja się z Jasiem nauczyłam wyszywać małe hafciki, bo on wiecznie siedział przy cycusiu ;-)
      A karteczki śliczne!

      Usuń
    3. A widzisz, to tez musze spróbować :)

      Usuń
  2. Proste i bardzo eleganckie. PCudne karteczki zrobiłaś, doskonale wykorzystując piękne grafiki :)
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki wielkie! I rowniez pozdrawiam ciepło:)

      Usuń
  3. Agatko, karteczki urocze. Domek dla ptaszków jak najbardziej na czasie.
    Serdeczności.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne domkowe karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko - jak zawsze jesteś dla mnie niesamowitą torpedą:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko! Piękna seria karteczek - Pozdrawiam Serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki piękne i podziwiam ile znajdujesz czasu na pasję. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne karteczki:) też lubię te grafiki-stemeplki

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko dziękuję za karteczki i rok wspólnej zabawy :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!