20.06.2018

kartki BN- czerwiec

Ula wakacyjnie nas traktując przygotowała taką oto mapkę do wykonania na karteczkach:

wydaje się bardzo prosta, prawda? i w rzeczywistości pomysłów multum na jej realizację... 
pokażę Wam dziś moje... :)

Najpierw niedbale stworzyłam tło do karteczek....


powstało coś w ten deseń i z tego wycięłam poszczególne elementy moich kartek :) bo jak zwykle nie poprzestałam na jednej... z rozpędu idą kolejne, tak po prostu samo wychodzi :)





Poniżej oczywiście fotka rodzinna :)


Proste ale fajne :) Dzięki Ula za fajną zabawę, bo bawiłam się rzeczywiście... 
brudząc się przy okazji jak dziecko :) hehe :)

Czekamy na deszcz, pewnie jak większość osób, które coś uprawiają... no ale na szczęście nie od nas zależy jaka jest pogoda, więc przyjmujemy co jest. Dzisiaj zbieraliśmy trochę malin z maluchami i kolejne chwasty poszły pod młotek :) dzień uważam za owocny ! 


pozdrawiam Was ciepło i podsyłam wraz z Zosią trochę malin do skosztowania :):):)


29 komentarzy:

  1. Malinki od Zosi zawsze chętnie skosztuję.:: Ślicznie dziękuję.:) Kartki magiczne - prześliczne.:) Ja też czekam na deszcz, ale ostatnio omija nas bokami. Pozdrawiam milutko!:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Och Twoja Zosia jest przekochana :) karteczki świetne- wspaniała i bardzo pomysłowa interpretacja tematu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne! Super pomysł! Ale piękne te maliny, pewnie pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko fantastyczne ciapki. Super pomysł i wykonanie,a na maliny to ja się skuszę zawsze. Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko! Dziękuję za malinki, Wyglądają kusząco, Karteczki są Super - Pozdrawiam Gorąco

    OdpowiedzUsuń
  6. Super karteczki, świetny pomysł na tło. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Proste jest fajne i takie też są Twoje karteczki . Zosia z Malinami słodziaczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam, z gwiazdkami poradziłaś sobie pierwszorzędnie.
    Od Zosi malinki to nawet z rączki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki rewelacja - prostota górą! a Zosia - oj schrupać razem z malinami:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki są cudowne, Agatko. Ja ciągle nie mogę znaleźć pomysłu na tą mapkę.
    Uściski dla malinowej Zosieńki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomysł przyjdzie do Twokeh głowy na pewno Gosiu!!!

      Usuń
  11. Agatko miałaś super pomysł na kartki do Uli i jak sama podkreśliłaś jak zawsze w ilości hurtowej :).

    Ja na swoją kartkę też mam już pomysł i też będą chlapania farbą ;).

    Co tam malinki Zosia jest przesłodka :).

    OdpowiedzUsuń
  12. Agatko, karteczki świetne! Ale cały ten kartkowy wysyp przesłania córeczka - ona jest jak malinka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie Agatko :)
    Buziaki dla słodkiej córuni :****

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe karteczki i ślicznie wyglądają:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zosieńka urocza :) a karteczki śliczne :) dziękuję Agatko :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!