19.02.2019

wyzwanie z motywem- odc. 2

Ewcia na luty zarządziła skrzydła... pomysł bardzo fajny


Najpierw jako okolicznościowe skleiłam czekoladowniki z motylami i kolorowanymi kwiatkami






Ale potem przyszła myśl, że skoro to nie kartki to może Ewcia nie zaliczy 
więc powstała kartka na urodziny z sówką...


i do tego wielkanoc z kolorowanymi przez mnie kurakami...użyłam też gazy pod kurę na gniazdo ;)


i nieudolny anioł na Boże Narodzenie.... tu szkoda słów no ale miało być inaczej...


kartkę z sówką i różowy czakoladownik z racji, że posiadają serca podsyłam do Reni


A czekoladownik z kotami podsyłam TU. Kuzynka miała urodziny, uwielbia koty, to dla niej:)


tyle się nazbierało... nie mam grupowego zdjęcia prac do Ewy bo część powstało wcześniej 
i poszło w świat . Temat skrzydeł była świetny, Ewo dzięki za kolejną motywację do myślenia i kombinowania ;) Najbardziej podoba mi się czekoladownik z kotami i wielkanocna kartka, nad resztą muszę popracować :) Czekam na marcowy temat i pozdrawiam ciepło !!!

39 komentarzy:

  1. Mnie też zachwyciła sówkowa kartka ! Czekoladowniki świetne z tą czarną bazą :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O prosze :) dzieki i ciesze sie ze kazdy cos znajdzie dla siebie :)

      Usuń
  2. Czekoladownik z kotami-bajka!!! Karteczki również fajne. A wiesz że ta z Aniołem ma swój urok- mnie się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  3. I kolejny super hurcik Agatko. Czekoladowniki z kotkiem jakie fajne i ta karteczka z sówką, super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny hurcik Agatko, a najbardziej podoba mi się karteczka z aniołkiem.:) Pozdrawiam serdecznie.:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko bardzo urocze i jak zwykle dużo. Widać, że jak się rozpędzisz, to trudno Cię zatrzymać. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne są te czekoladowniki, Agatko!
    Bardzo podoba mi się czarna baza do ich wykonania.
    A karteczki przygotowane z sercem z pewnością zachwycą obdarowanych.
    Pozdrawiam serdecznie 😃

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzieki Iwonko:) do bazy wykorzystuje czarne kartki z bloku, ktore rzadko przydaja mi sie w kartkach :)

      Usuń
  7. Agatko świetne wszystkie kartki m, nawet ten minimalistyczny Aniołek ma swój urok. Dla mnie zdecydowanie na pierwszym miejscu czekoladownik z kotami. Jest świetny. Życzę Ci powodzenia w zabawie na blogu DIY.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne prace, powodzenia w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Agatko, świetne uskrzydlone kartki. Kurki są rewelacyjne. I bardzo podoba mi się anioł - to kartka w stylu sztuki współczesnej.
    Buziaczki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ja i styl nowoczesny:) dobre dobre Gosiu :) dzieki ze próbujesz cos nieudolnego pod cos podpiąć :)to miłe :):):)

      Usuń
  10. Bardzo ładne kartki. Czekoladownik uroczy. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekoladownik z kotami jest super! Reszta skrzydlatych też świetna :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne prace, szczególnie czekoladowniki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zachwycający czekoladownik Agatko. Karteczki również piękne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko czekoladowniki super szczególnie ta z kotkiem;) a sówkową karteczkę Ewcia przygarnie na pewno:)
    Buziaki przesyłam i dziękuje że bawisz się ze mną:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudne czekoladowniki!!! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne czekoladowniki :-) Karteczka z sówką jest przeurocza :-) Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  17. Agatko kartki są świetne, aniołek sliczny ale czekoladownik z kotkami jest the best. Brawo. Dziękuję za udział w naszym kocim wyzwaniu. Pozdrawiam serdecznie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ciesze sie ze Ci sie podoba i dziekuje za miłe słowa :)

      Usuń
  18. beautiful kitty card agata. Good luck & thank you for joining us at DIY Zrob to sam blog.
    Shylaa DT
    Adhiraacreations

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!