15.04.2019

zabawa z motywem

u Ewy w tym miesiącu temat: rogi. Bardzo ciekawy, prawda?


U mnie rogi w różnych odmianach :)
 Na dwóch pierwszych ślimak z rogami , trzecia ma chusteczkę haftowaną z rogami :)



I poniżej rogacze na wielkanocnej i bożonarodzeniowej karteczce.


Każda karteczka ma element kolorowany przeze mnie :) 
Bawiłam się świetnie, dzięki Ewo !!! :) lubię takie kombinowanie :) hehe :) 

A teraz pochwalę się moją babą wielkanocną, która w gminnym konkursie Burmistrza
 zdobyła pierwsze miejsce:) przepis TEN , polewa z białej czekolady i śmietanki 30% plus "ozdóbki" 



Sama babki nie próbowałam więc nie wiem jak smakuje, upiekę ją na święta ;) ale przyznam się, że werdykt jury mnie zaskoczył. Babkę robiłam od niechcenia, bo okazało się, że zagubiłam gdzieś naszą foremkę, po nocach pożyczałam od kuzyna żony, no i przepis na chybił trafił... hehe ;) ale liczy się efekt no nie ?! :) no a że lubię niespodzianki to nie narzekam hehe ;) poniżej wygrana:


a to nasza rzeżucha, już taka ładna :)


Jestem w trakcie odchwaszczanie truskawek, idzie mi jak po gruzie ale cieszę się, że pomału do przodu :) Prawie cały dzionek spędziliśmy na dworze, dzieciarnia korzystała z uroków wsi a ja dreptałam za Teresią.... niesamowite ile taki mały człowieczek może się nachodzić zanim się zmęczy :) Fajna sprawa :) pozdrawiam ciepło !!!

20 komentarzy:

  1. Super kartki, świetnie sobie poradziłaś z rogami wszelkiej maści :) Gratuluję wygranej, baba wygląda wspaniale!

    OdpowiedzUsuń
  2. No gratulacje!!
    A co to jest tra nagroda - dzbanek do zaparzanai herbaty?

    Naszukałam się tych ślimaków :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe ślimaki takie tyci tyci ale sa:) a nagroda to taka waza do zupy z podgrzewaczem pod spodem na świeczkę .... Takie cus :)

      Usuń
  3. aż sie chce zakrzyknąć, "Ale baba" :)
    ale pięknie wyszła i na pewno bardzo smaczna, skoro wiodła prym:) Temat na kartki bardzo ciekawy i twórczy, bo można go odczytać na wiele sposobów- Twoja interpretacja świetna.
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Agatko super zinterpretowałaś te rogi. Co ja się naszukałam ich w tej straży pożarnej .. ale no rogi od chusteczki nie wpadłam :-) Brawo
    Gratuluje I miejsca, o tej babce z majonezem ostatnio słyszałam całkiem sporo. Trzeba będzie upiec :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe nie wiem czy trzeba ale mozna spróbować:) do odważnych świat nalezy :) hehe

      Usuń
  5. Gratulacje wygranej. Twoja baba wygląda fantastycznie. Cudne rogate kartki zrobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje Agaciu :) Z Twoim doświadczeniem to się nie dziwię, ze upiekłaś zwycięską babę :) Pieknie zieleni się się u Ciebie i widzę, ze Teresia też ma swoje jejo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ ja się tych ślimorków naszukałam :D haha. Fajne kartki. Baba piękna. Znam ten przepis, jest pyszna, a majonezu wcale nie czuć :) Pozdrawiam Waszą kreatywną gromadkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluje Agatko! Kiedyś też piekłam majonezową, teraz wypieki zostawiam córci;)
    Śliczne kartki!
    Pozdrawiam wiosennie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje jeszcze nie potrafią piec ale kto wie za kilkanaście lat jak bedzie ...?!:)

      Usuń
  9. Agatko, świetnie sobie poradziłaś z rogami. Gratuluję pierwszego miejsca, babka jest na pewno przepyszna.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana babeczka wygląda pięknie i tak apetycznie, gratuluję Ci!
    Karteczki świetne, jak zawsze niezły hurcik :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!