24.05.2019

kartki z paletą kolorów- maj 2019

Ania na kolejne miesiące podała nam kolejną paletę kolorów i kolejne wymagania, 
na maj wybrała nam koronkę :)



Przyznaję Aniu, że koronka była dla mnie elementem najtrudniejszym, jakoś mi z nią w tym zadaniu nie było po drodze.... albo przypominałam sobie w ostatniej chwili albo w ogóle mi nigdzie nie pasowała.... no ale kilka kartek jest :) Kolorowo i wesoło :)




Poniżej zdjęcie kompletu karteczek :)


zapomniałabym Wam pokazać co pysznego przysłała mi Ania w ramach upominku za wspólne tworzenie w poprzednich miesiącach :) BARDZO DZIĘKUJĘ !!! :) 
Jak widać powyżej papiery już użyte a ja świetnie się bawiłam ;):):)


Kolorystyka bardzo fajna :) Mnie się podoba i myślę już co na kolejny miesiąc wymodzić :)
Ale zaległości generalnie kartkowe mam, no nie mam jak usiąść do klejenia. Teresa teraz chce być przy mnie cały czas, poza tym drukarka nam padła.... no ale dziergam coś pomiędzy obiadem a spacerem hehe :) Pozdrawiam Was ciepło i życzę słonecznego weekendu :)

a tu migawki co u nas :) to zdjęcie na którym jestem ja wykonała Zosia (jedno ostre:))







36 komentarzy:

  1. aż sie wierzyć nie chce, jak ten czas szybko mija, widać po dzieciach, chyba najbardziej:) Z koronką i ja miałam problem, przy kartce BN zapomniałam zupełnie i musiałam kombinować:)
    Fajnie skomponowane kartki, w radosnych kolorach :)
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki Reniu:)
      Jak to kolega mowi: dzieci sie starzeją a my dojrzewamy 😂😜

      Usuń
  2. Agatko, jak zobaczyłam księżniczki myjące zęby - padłam:))) Cudowne zdjęcie! I wspólny posiłek - uwielbiam takie.
    Oczywiście kartki świetne. Koronka pasuje, fajnie ją wkomponowałaś. Ja o serwetkach nie pomyślałam, a mam;)
    Uściski

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe mycie zebow w sukniach, kazdy by padł hehe 😂😜 buziaki !!!

      Usuń
  3. Śliczne karteczki :) miło na Was popatrzeć :) ale Teresia urosła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe Taaa po najmłodszej najbardziej widac upływ czasu 😊

      Usuń
  4. Piękne kartki zrobiłaś. Ależ masz urocza rodzinkę.

    OdpowiedzUsuń
  5. Rodzinne zdjęcia będą cudowną pamiątką :-) Wasze skarby coraz większe :-)
    Kartki wesołe, wiosenne :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie - kolorowo i radośnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Karteczki jak zawsze pomysłowe a co do księżniczek myjących ząbki- przecież one też muszą o nie dbać:) Buziaki dla Twojej słodkiej czeradki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi tak ale zeby odrazu w takich balowych strojach ?!

      Usuń
  8. Kartki super! Ale najbardziej obłędne są dzieciaki :-) Słodziaki z nich :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. czas z dzieciaczkami szybko ucieka i bardzo fajnie, że łapiesz te chwile. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. U Was jak zawsze rodzinnie i radośnie, Agatko. A kartki piękne i takie pozytywne.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne karteczki:) Pozdrawiam całą rodzinę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna ferajna!

    Karteczki ładne, takie pastelowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Agatko, pięknie sobie poradziłaś z tą koronką :) Świetne karteczki
    Pozwolisz, że się zainspiruję. Kupiłam kiedyś takie same serwetki, ale pomysł na nie uleciał z głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U Ciebie, a właściwie u Was, gwarno i rodzinnie, świetnie na zdjęciach utrwalone. Koronki tez całkiem sprytnie na kartkach się zalogowały. Pozdrawiam Waszą szczęśliwą gromadkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Agatko dzieje się U Was sporo, dzieciaki rosną jak na drożdżach . Ważne , że w tym zabieganiu znajdujesz czas dla siebie i na swoje przyjemności.
    Koronkowe kartki wyszły Ci świetnie i wcale nie widać , że miałaś problem z tą koronką.
    Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za udział w zabawie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe to dobrze ze nie widac Aniu, w czerwcu bedzie łatwiej hehe ☺️ Dzieki za ciepłe słowa 😘

      Usuń
  16. Jakie fajne zdjęcia, miło znów popatrzeć na Waszą rodzinkę. A karteczki fajne kolorowe powstały.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!