9.08.2019

zielono mi :) nr. 90

Bardzo lubię ten słoik po kawie, chyba ... szczególnie kolor nakrętki mnie cieszy :) kształt słoika też daje dużo możliwości :) generalnie tym razem postawiłam na mały akcent z serwetki i ozdoby wykonane farbą.... część (te esy floresy) zrobione przy pomocy szablonu a ta koronka robiona gąbeczką, patyczkiem do uszu i wykałaczką :)




Tak ostatnio wyglądały moje wieczory....
Możecie sobie wyobrazić ile postów z tego powstanie hehe... ale nie martwcie się niektóre słoiki cą podobne więc będą w duecie a nawet w trio :)



Wszystko robiłam na festyn żniwny.... :) zabawa fajna no i mobilizacja spora więc fajne prace :) papa! pozdrowionka ślę :)

34 komentarze:

  1. Wyszedł Ci świetnie ten słoiczek Agatko, a i kolejne na pewno też super powstaną.

    OdpowiedzUsuń
  2. O raju, ale masz tempo :) brawo Ty ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba pol roku słoiki leżały wiec nie wiem czy tempo to mam Aga :) hehe:)

      Usuń
  3. Ależ Ty Agatko się uwijasz szybciutko i cudeńka tworzysz. Widać, że kochasz tę robotę:))) Słoik świetny. Cudne opakowanie do przechowywania różności. Czekam na kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. No proszę Cię .. kiedy Ty śpisz???
    Ale ja tez lubię taka hurtową produkcje, bo to zawsze za jednym brudzeniem no i lakier schnie a kolejne słoiczki się malują, jak skończysz ostatni to pierwszy już jest suchy :-).
    Świetnie jest !!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też takie połacie słoików, ale ma ogóreczki, wiec w sumie też mi zielono. Jestem pod wrażeniem mocy twórczo produkcyjnych Agatko. Buziaki😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe :):):) Taaa dobre porównanie !!!:):):) u mnie z ogórkami podobnie ;) i w musztardzie i w occie i kiszone i z chili.... Zawrót głowy 😂

      Usuń
  6. Cudny słoiczek Agatko i wspaniały hurcik.:) Niebywałe kiedy Ty to wszystko robisz... Ślę serdeczne pozdrowienia.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obrotna kobietka, podziwiam.Słoik cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ produkcja! Robi wrażenie:) Słoiczek śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  9. Super słoiczki:) Jesteś niesamowita! Kiedy Ty na to wszystko czas znajdujesz! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jak cos sie lubi robic to i jakos czas sie wygospodaruje ...:)

      Usuń
  10. Agatko, czy Twoja doba jest z gumy?:)
    A słoiczek super.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gosiu z przykrością stwierdzam ze nie jest 😔

      Usuń
  11. Agatko, słoiczek wspaniały! ♥ Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne będą :) Tak jak ten :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwa słoikowa manufaktura Agatko. Będzie co oglądać, podziwiać i zastanawiać się z ilu godzin Twoja doba się składa.Uściski dla wszystkich.

    OdpowiedzUsuń
  14. Agatko, to chyba cała wieś słoiki Ci przynosi;D podziwiam nieustannie, ale widzę, że kolejne krzesło się szykuje:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaa krzesło na tapecie chociaz idzie mozolnie, bo dzieci chcą "pomagać" i potem wlecze sie to jak flaki z olejem 😬

      Usuń
  15. Hurtowa produkcja Agatko:) Śliczny słoiczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Super!!! Na festynie powinny mieć wzięcie 🙂
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie miały ale to nic, rozejdą sie jako prezenty :)

      Usuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!