22.01.2020

warsztaty z użyciem płyt CD

Za mną kolejne warsztaty, tym razem z użyciem niepotrzebnych płyt CD. Ozdobiliśmy pociętymi płytami rozmaite rzeczy, dzieciarnia zadowolona, ciężko tylko było ciąć te płyty więc i ja i tata jednych z uczestników pomagaliśmy.






U góry bez lampy a na dole z lampą zdjęcie.


Ramki do zdjęć cieszyły się największą popularnością ale także buteleczki jako wazony, to tego zawieszki serca i bombki, które naprawdę ciekawie wyglądają na choince :)



A to moje wypociny, podkładka pod kubek i pojemnik, np. na kredki, czy szydełka :) 
zrobiony z puszki po kukurydzy


i bombeczki. Wszystko bardzo ładnie odbija światło :)


Dziadkom śpiewam STO LAT i podsyłam ciepłe myśli :)

41 komentarzy:

  1. Świetny efekt końcowy, wyglada jak mozaika z potłuczonego szkła :) super !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. super efekt Własnie zastanawiałam się niedawno co z nich zrobić. Czym je cieliście

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sekatorem lub nożyczkami, nie jest to proste ale sie udało 😄

      Usuń
  3. Świetne wykorzystanie płyt i jakie fajne prace z nimi powstały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A te buteleczki to od Ciebie Lidziu, poznajesz ?

      Usuń
  4. Ale fajnie i pomysłowo, Agatko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Agatko świetny pomysł i super prace powstały. Gratuluję
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawe użytkowanie płyt CD. :)))
    Super efekty! Brawo! :)
    A ja tyyyle płyt dałam do utylizacji...
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  7. O i nasza latorośl na zdjęciu się znalazła. Prace rzeczywiście ciekawe. Gabi wymyśliła, że nasypie tam różnych kolorowych warstw piasku i jeszcze od środka będzie ciekawie ozdobione. Chociaż nie wiem czy wazonik nie straci uroku jak się go zasypie. Spróbujemy, zobaczymy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne prace powstały. Też zbieram płyty i mam zamiar wymodzić coś na bal karnawałowy. wcześniej chciałam ozdabiać błyszczące krążki, ale pomysł z pocięta płytą jest jeszcze fajniejszy:)
    Brawo Agatko:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ciekawy pomysł. Postaram się zapamiętać!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super pomysł! Jeszcze nie widziałam takiego wykorzystania CD'ków. Brawo dla zaangażowanego taty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny pomysł i świetne cudeńka powstały. Brawa dla Dzieciaczków!!!
    Agatko, a tak z ciekawości czym przyklejaliście te kawałki?
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kleilismy magikiem i klejem do papieru w wiaderku.... Nie pamietam nazwy ....biały jak magik :)

      Usuń
  12. Bardzo fajny pomysł! A u mnie tyle płyt leży i zastanawiałam się, do czego można je wykorzystać😉 czym klejone?

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny pomysł na warsztaty i wspaniałe prace powstały!
    Ja bardzo dziękuję za moją puszkę i podkładkę :-)
    Pozdrawiam serdecznie, Agatko :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe:) tak trafiły do Ciebie moje wypociny Iwonko :)

      Usuń
  14. Świetne prace. Nie spotkałam się jeszcze z czymś takim. Ważne że dzieciaki zadowolone. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że skutecznie rękodzielnictwo wśród młodzieży krzewisz.Doskonale sobie radzicie. Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  16. o tak, efekt z płyt jest świetny! już sobie wyobrażam jak te cudowności błyszczą :)

    OdpowiedzUsuń
  17. i brawo Wy :) i ta rameczka - just be cool, oł yeah :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie wykorzystanie tego, co już w zasadzie nie jest potrzebne. Też zostawiam płytki na "coś" w przyszłości, tylko że jakoś nie mogę się za to zabrać ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne warsztaty! super prace powstały :-)
    pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!