21.02.2020

Flaming

Pamiętacie SAL u Ani i flaminga, którego wyszywałyśmy ? ... to było tak niedawno :) ... 
a jednak sporo leżał, chciałam Wam pokazać jak go oprawiłam.



Bardzo ciężko zrobić mu zdjęcie, jednak myślę, że widać co i jak. Wydaje mi się, że wszystko ładnie podkreśla klasę flaminga.... a Wy co o takiej oprawie myślicie?

Złożyłam też po zabawie zamówienie w firmie sponsora, który udzielił nam zniżki i podarował uchwyt do powieszenia haftu i zobaczcie co do mnie przyszło.


Aniu, jeszcze raz BARDZO DZIĘKUJĘ za wspólną zabawę :) 
A flaming, już w nowym domu oczywiście ;) 

A teraz drobne ogłoszenie, pamiętacie mój z Zosią epizod filmowy sprzed 2 lat?

Otóż na TVP HISTORIA jutro o 23:55 i w poniedziałek o 20:00 będzie projekcja tego filmu. Gdyby ktoś miał chęci, czas i ten program, to oczywiście zachęcam do obejrzenia :) My pewnie w poniedziałek zrobimy sobie z dziećmi wieczór filmowy, bo jutro to za późno...miłego oglądania:)

A na nadchodzący weekend życzę Wam mnóstwo słońca i radości :) papa!

46 komentarzy:

  1. Agatko nie wiem czego bardziej gratulować. Flamingi oprawione obłędnie w tej czarnej ramce z passportu wyglądają super. A występu w filmie i artykułu w gazetce gratuluję bo to nie lada wyczyn i świetne pamiątka. Postaram się oglądać film.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe miło mi Aniu :) i dziekuje za tyle ciepłych slow !

      Usuń
  2. Flaming wyglada bardz0 okazale w tej ramce :) Kresy juz sobie nastawiłam, to mi sie nagra :) a jutro leci o 23.55 :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli jeszcze pozniej 😁 Widzisz mam nieaktualne info, zaraz poprawie .... Dzieki Aga!

      Usuń
  3. Świetny flaming. Widziałam postępy w postach. Zosia na zdjęciu wygląda jak prawdziwa aktorka. Film pewnie oglądniemy bo u nas weekendy filmowe wciąż trwają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna oprawa, podkreśla urodę haftu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Obraz istna klasyka.Pięknie oprawiony.Gratuluję aktorstwa.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nagrywanie ustawione więc nie zapomnę :)
    A oprawa flaminga jest ekstra, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje, kto wie może jesteście kolejnymi gwiazdami 😉 flaming świetny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Watpie, nie dla mnie ten biznes, przedsmak w pigułce poczułam w czasie tych nagrań i dziekuje 😂

      Usuń
  8. Pięknie oprawiony obrazek!
    Gratuluję filmowego epizodu, na pewno miłe wspomnienia, choć na pewno na planie nie było łatwo.
    Pozdrawiam Alina

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki ! To prawda kilkanaście powtórek dla nas amatorów było męczące 😁

      Usuń
  9. Piękny jest ten haft. Oprawiony jeszcze lepiej się prezentuje. Pozdrawiam :-).

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny flaming, gratulacje otrzymanych cudowności. O kurcze, gwiazdy filmowe, super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda oprawiony flaming, Agatko.
    Oczywiście będę Was oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft bardzo fajnie wygląda w takiej oprawie. Będziecie miały miłe wspomnienia po takim występie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękny obraz! Będzie wspaniałą ozdobą!!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Flamingi cudownie sie prezentują, a oprawa tylko podkreśla ich piękno:) Agatko jak tylko nie zapomnę to z wielka ochotą oglądnę film z waszym udziałem. Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. No i dokonałaś dzieła. Pięknie oprawiłaś i teraz dom zdobi,Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Flamingi rewelacyjnie prezentują się w oprawie :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Flamingi w oprawie wyszły bardzo elegancko. Agatko, jaki jest tytuł tego filmu, bo ja telewizji nie oglądam, ale może w necie odszukam i na Gwiazdy popatrzę:-) Buziaki:-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny haft w pięknej oprawie:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam nadzieję że jutro nie zapomnę obejrzeć. A flaming świetny i bardzo podoba mi się oprawa. Pozdrawiam serdecznie☺

    OdpowiedzUsuń
  20. Pięknie wsie prezentuje w tej oprawie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przepiękny haft w pięknej oprawie :)
    Gratuluję sukcesu !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!