9.03.2020

wiosenne warsztaty

Ach co to były za warsztaty... szykowania, że hoho koleżanka podarowała mi 3 kartony nowych sztucznych kwiatów, współorganizatorka załatwiła w firmie na terenie gminy podkłady do wianków i inne materiały, ścięłam brzozę....przygotowałam stanowiska....


...i nikt nie przyszedł...  miałam się odrazu pakować, jednak stwierdziłam, że zrobię koleżance dwa wianki z brzozy i w sumie dzięki temu Michał mnie jeszcze zastał... i zrobił wianek do domu


tematyka była wiosennych wianków.... 


Trochę zwątpiłam po tych warsztatach... teraz ten koronawirus i pacjent 0 z naszej gminy więc wszystko co miało być jest odwołane, nawet chęci brak... zobaczymy co dalej :) Na kolejnych ma być gość, może i ja się czegoś nauczę :):):) no to PA !

22 komentarze:

  1. No to szkoda Agatko, że brak zainteresowania, ale nie ma się co dziwić ludzi ogarnęła panika, boję się zgromadzeń. Trochę mnie to dziwi ale co zrobić. Twoje wianuszki super. Powodzenia w kolejnych warsztatach.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. To przykre, że tak sie przygotowałaś, a nikt nie przyszedł. Ale rzeczywiście chyba nie ma sie co za bardzo dziwić w takiej sytuacji, tym bardziej, że to u Was było pierwsze zachorowanie na koronawirusa. Mam nadzieję, kochana, że Wy wszyscy jesteście zdrowi, trzymajcie sie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Agatko, tak mi przykro. Ale trochę się nie dziwię ludziom, bo media podkręcają tak atmosferę, że nic, tylko się do trumny położyć i czekać. W takiej nakręconej atmosferze paniki trudno włączyć rozum. Nawet Pismo Święte mówi" "Bo strach to nic innego jak zdradziecka odmowa pomocy ze strony rozumowania" (Księga Mądrości).
    Te trzy wianki prezentują się przepięknie.
    Ściskam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Spoko Agata, nie przejmuj się. I tak jesteś dzielna i cierpliwa.
    Jak coś to nie my mówimy, że mamy problem z dzieckiem. I że sobie nie radzimy.
    Wianki oczywiście piękne. 🥰

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wuanuszki.Smutne ze nikt nie przyszedł. Jednak masz towar i może jeszcze raz zorganizujesz warsztaty.U mnie w mieście 5 leży w szpitalu .Żaden z naszego miasta ale z innych powiatów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh no widzisz .... Dobrze ze szpitale sie przygotowały do pomocy :)

      Usuń
  6. Może za mało ludzi wiedziało, albo jak piszą dziewczyny wyżej, wszyscy się wystraszyli wirusów i nie tylko tego obcego ale grypa też szaleje. Materiały nie zginą, będą na następny raz:) Wianki bardzo ładne, najbardziej podoba mi się najmniejszy.Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najmniejszy to wlasnie Michała :) sliczny jest !

      Usuń
  7. Jestem przekonana, w innej sytuacji chętni na pewno by się znaleźli. Śliczne wianki:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ooo, szkoda, że nikt nie przyszedł, bo tak się postarałaś...

    Super wianki zrobiłaś :).

    OdpowiedzUsuń
  9. siła wyższa, trzymaj się :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko Ty się przygotowałaś,ale strach robi swoje.
    A jednak coś powstało 3 bardzo ładne wianki.
    A to co zostało napewno się nie zmarnuje jak sytuacja się ustabilizuje to materiały będą jak znalazł .
    Agatko narazie jest jak jest.
    Nie martw się Agatko 😘

    OdpowiedzUsuń
  11. Przykro mi... ja bym przyszła :-) ale trochę daleko ;-)
    serdecznie pozdrawiam i zdrówka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!