25.11.2020

Zakładka na listopad

 Dzisiaj zakładka do zabawy Ewy tylko teraz z banerka doczytałam, że to główny bohater miał mieć trudny charakter....

A ja wybrałam książkę „ANIA Z ZIELONEGO WZGÓRZA” gdzie trudny charakter ma jej ciotka Maryla, jest specyficzna ale na pewno bardzo kocha Anię. 

Zakładkę naszkicowałam sama ołówkiem a potem poprawiłam czarnym cienkopisem, wszystko na zielonym tle z racji takich właśnie wzgórz:):):) skromnie ale będzie służyć jak należy!




Mój brat bliźniak ma prawie całą kolekcję Ani i pomyślałam sobie, że sobie ją przeczytam, co prawda to prawie 20 książek ale szczerze to nawet nie pamiętam czy czytałam nawet tą a nie mówiąc już o kolejnych częściach. Zatem dziękuję Ewo, że dzięki Tobie znalazłam lekturę na zimowe wieczory :):):) pa!

22 komentarze:

  1. Z całą pewnością będzie służyć :).
    Warto czytać całą Anię, choć są drobne błędy w tłumaczeniach.

    OdpowiedzUsuń
  2. Agatko uwielbiam" Anię z Zielonego wzgórza "
    Fantastyczna lektura i bardzo ciekawa zakładka.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Powrót do dzieciństwa :) udanej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Anię z Zielonego Wzgórza, mam wszystkie książki z tej serii i to moja ulubiona seria z lat młodzieńczych. Może i ja do nich wrócę. A Maryla faktycznie charakterek miała niezły.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. A wiesz, że ja nigdy tej ksiązki nie czytałam> :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ania z Zielonego Wzgórza to moja ulubiona książka, od czasu do czasu do niej wracam, a jeśli pojawia się film też bardzo chętnie oglądam. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna zakładka:-) Miłej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna zakładka, Agatko. Do tej pory zachowałam wszystkie części Ani z Zielonego Wzgórza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. W tym roku w Polsce wyszła książka cała dot. Maryli https://www.biblionetka.pl/book.aspx?id=563266
    Tak więc Maryla jest tu główną bohaterką i zakładka pasuje idealnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Agatko, a już myślałam, że Anka! maryla oczywiście do łatwych charakterów nie nalezy, ale taka córka jak Ania tez dałab popalić;-D ja czytałam chyba ze 4 części- fajne. Przeraszam, że nie wrzuciłam zakładeczki, oczywiście, że siędziało w spamie:-( Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh te meile. Rozrabiaja 🤣 widzisz ja mało znam ta lekturę wiec musze nadrobić 😂

      Usuń
  11. Super zakładka Agatko.;) Ja czytałam kilka razy całą serię o Ani. Zastanawiam się jakbym ją odebrała z perspektywy lat, ale zabieram się za czytanie jak sójka za morze. Na szczęście mam starsze wydanie całej serii. Pozdrawiam cieplutko.:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!