30.09.2021

C&K lekcja 9

We wrześniu w zabawie u Reni entrelak

Najpierw myślałam, że wystarczy, że skończę moją poduszkę, przecież składa się z elementów .... ale robiłam ją cały rok więc pomysł odpadł mimo, że ostatni kwadracik dorobiłam i zaczęłam tył.... 

Za to wpadła mi w ręce ciekawa kolorystycznie włóczka, która długo czeka na swoją kolej a którą dostałam kiedyś od koleżanki z Krakowa.... na YouTube znalazłam filmik jak zrobić entrelak na szydełku tylko, że tam odcinali włóczkę a ja robię w całości więc może trochę inaczej ale mam nadzieję, że coś powstanie.... planuję kocyk dla bratanicy :)




Dzięki Reniu za mobilizację :) teraz będę siedzieć i machać szydełkiem w wolniejszych chwilach ....

A moja narzuta to też taki trochę entrelak więc podeślę dla przypomnienia tylko ;) Jadzia ją lubi bo jest kolorowa i ma różną fakturę :)





Miłego dzionka życzę :) 

17 komentarzy:

  1. Fajnie Agatko, że i na tą zabawę zdążyłaś. Ale wiadomo u Ciebie zawsze pełna mobilizacja. Fajnie się ten kocyk zapowiada bo i włóczka taka jak lubię cieniowana i kolorowa. A narzuta wyszła Ci rewelacyjnie fajnie że Jadzi przypadła do gustu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :):);)no Aniu ostatnio nie ogarniam dat ale mobilizacja jest :):):)

      Usuń
  2. Ciekawy wzór znalazłaś, u mnie też szydełkowy kocyk entrelakowy ,też nie odcinalam nici dlatego jeden z brzegów nie wyszedl jak na pokazanym kocyku z netu.Kocham te kolorowe ,resztkowe narzuty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna jest ta cieniowana włóczka i kocyk będzie fantastyczny. Z Jadzi rośnie prawdziwa ślicznotka:-)
    Pozdrawiam cieplutko:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super patchworkowa narzuta i nie dziwię się, że Jadzia ją lubi, bo zapewne mięciutka, przyjemna w dotyku i co najważniejsze całe mnóstwo kolorów do oglądania. :)
    Ten cieniowany kocyk też będzie śliczny. :)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Narzuta jest rewelacyjna, Agatko, a Jadziulka po prostu do schrupania i zacałowania.
    Uściski.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jadzia najpiekniej prezentuje narzutkę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Agatko kocyk zapowiada się pięknie i na pewno świetnie się sprawdzi w przyszłości:) ale dzisiaj to Jadzia zachwyca - przesłodka jest:) Dziękuje że znalazłaś czas na naszą zabawę i pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  8. Z czasem można będzie Jadzię uczyć nazw kolorów na bazie tego kocyka! Podwójnie praktyczna praca 😀

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!