27.06.2022

Kalendarz adwentowy 2022- czerwiec

 Jak Zabawa z kalendarzem adwentowym to Zabawa u Splocika, gdzie w czerwcu miał być pod numerem jeden kościółek a pod numerem cztery lampion/latarenka.


Jeśli chodzi o moje hafciki to są mojego autorstwa


A tu już torebeczki z papieru. 


Za udział w zabawie Splocik przysłał mi fajną paczuszkę niespodziankę 😀 dziękuję raz jeszcze !


Wszystko jest fajne I na bank się przyda ale poniższe frywolne prace rewelka, wzdycham do nich i podziwiam Splociku ! 


Dzisiaj pewnie pojawią się kolejne wytyczne więc spieszę wrzucić link z tymi wytycznymi do Splocika, pozdrawiam Was ciepło 😀😃🙂

11 komentarzy:

  1. Haty są super i zapewne kalendarze będą zachwycać:) Paczuszkę od Splocika dostałam i ja;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię oglądać hafciki na kalendarz adwentowy, i u mnie też prezent od Splocika .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co raz więcej elementów. Jeszcze chwila i będzie trzeba zebrać to w całość. Upominek przygotowany z myślą o każdym. Fajnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda będę musiała usiądź do maszyny ...

      Usuń
  4. Agatko super hafciki będzie bardzo fajny kalendarz. Prezent od Splocika też dostała a jak :-)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie poradziłaś sobie z motywami. :)
    Własne projekty haftowane - brawo!
    Twój link i fotki dodałam do mojego wpisu.
    Miło mi, że bawisz się u mnie. :)
    Cieszę się, że paczuszka dotarła i sprawiła Ci radość. :)
    Upominek jest za zabawę zeszłoroczną.
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Agatko, kalendarze będą wspaniałe. Podobają mi się Twoje hafciki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję że komentujecie, dodajecie otuchy, porad, podziwiacie i krytykujecie...
Dziękuję za to że jesteście !!!